Ongesteld of niet?

A

Anoniem

Guest
<p>ben in de eerste cyclus na de pil. Netjes mijn ovulatie gehad (getest) Had voor ik de pil slikte enorme menstruatie klachten. Nu vanaf mijn eisprong continu opgezette buik en af en toe krampen. </p><p>Test op 14 dpo was negatief maar was niet met ochtendurine.</p><p> </p><p>15 dpo 2x klein beetje bloedverlies</p><p>16 dpo in de ochtend met opstaan best veel helder rood bloed, in de loop van de dag nog paar druppeltjes en veranderde in bruin in de middag en daarna niks meer</p><p>17 dpo nergens last meer van.</p><p> </p><p>is dit nu mijn ongesteldheid? <br /><br /></p>

Hoi, ik heb ook net mijn 1e cyclus achter de rug nadat ik gestopt ben met de pil. Ook mijn ovulatie gevonden, en op CD 28 kreeg ik oud bruin bloedverlies, ook maar 1, hooguit 2 dagen wat feller bloedverlies, en daarna amper meer wat, steeds idd wat druppeltjes. Was met de pil ook altijd mega ongesteld bijna ziek ervan. Had tot de NOD ook steeds krampen etc, niet zwanger en nu in ronde 2. Misschien komt het echt door het ontpillen.. 

Terug
Bovenaan