Ongesteld of niet?

Ook ik zit op het wachtbankje en kan bijna niet wachten om weer zwanger te zijn. Donderdag heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Logisch ook, want het was pas dag 27 van mijn cyclus die normaal toch wel 29 a 30 dagen is. De volgende dag, dus op dag 28 had ik s'morgens bloedverlies. Balen, ongesteld.... Eind van de ochtend moet ik plassen en zie ik een donkerrood stolsel. Het was echt een bloedstolstel, geen vruchtzakje ofzo. Na vier miskramen heb ik al het een en ander gezien. Vreemd genoeg bloed ik vanaf dat moment niet meer! Wat is dit nu weer? Ik baal er vreselijk van. Heb zoveel spanningen meegemaakt bij mn vorige zwangerschappen. Stel dat ik nu toch zwanger ben: zit ik me tot de echo weer druk te maken over dit bloedstolsel. Bah, begin een beetje genoeg te krijgen van dit hele gedoe? Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?

Liefs Alexandra

Hoi Alexandra,

Ik heb het nog nooit meegemaakt, misschien was het wel innestelinsbloed. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Misschien had je nog niet genoeg HCG hormoon in je lichaam!
Succes,

Liefs Karin

Terug
Bovenaan