Ongesteld of toch niet??

Hoi allemaal. Ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje.

Ik ben afgelopen maandag ongesteld geworden. Althans dat dacht ik. Ik was een paar dagen overtijd en had al een week last van krampen. Maar het zet niet door. Het is maar zo weinig dat het haast geen menstruatie kan zijn.

Nu twijfel ik of het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Kan dat zo laat? Want het vreemde is dat ik nu al meer dan een week af en toe buikkrampjes heb.

Ik hoop dat ik zwanger ben, we zijn het nu zo'n 6 maanden aan het proberen. Daar komt bij dat ik van de week een keer erg misselijk ben geweest en vanmorgen heel licht. Maar dat hoeft ook niks te betekenen.... Tja... afwachten maar hé...

Hoi Hello,

Als ik jou was zou ik een zwangerschapstest gaan doen. Ik heb ook sinds maandag bloed verlies ook heel weinig.. lijkt wel op oud bloed... ik weet ook niet precies wat het.. Maar ik heb vandaag weer een positieve test gehad.. Ik ben tegelijke tijd ook heel erg bang, dat het toch mis gegaan is.. vooral omdat we al bijna 4 jaar aan het proberen zijn en sinds 28okt. in de medische molen zitten, maar toch is dit heel spontaan..

Heel veel succes/sterkte meid..

Hoi Debby,
Ik heb nog niet getest, maar mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Ben nu vaak misselijk, lichte bloeden is gestopt, nou ja al die verschijnselen heb ik wel. Dus doe morgen een test. Dan weet ik meer!
Zo jullie al 4 jaar aan het proberen, wat enorm fijn dat je nu zwanger bent zeg! Ik wens jou veel succes!!

Groetjes!

Hoi! Ik ben Hello27, maar heb nu een andere naam. Afgelopen zaterdag heb ik twee testen gedaan en ja hoor ZWANGER!! Ben er zo blij mee... Ik wilde het je nog even laten weten... Ik ben nu 5 weken. Hoever ben jij?
Groetjes!

Terug
Bovenaan