Ongesteld of zwanger? #onzeker

Hallo allemaal,

Wij hebben in augustus een miskraam gehad, dus willen graag weer zwanger worden.

Ik ben nu 3 dagen overtijd maar nog geen ongesteldheid.. 1 dag voor NOD had ik een positieve test (heel licht streepje met ultra sensitive tester) ook wat buikpijn en 1 keer licht roze en bruin bloedverlies.. gister had ik 1 keer licht roze bloedverlies met afvegen maar verder ook niks!! Nu al 3 testen gedaan na mn positieve test maar ze zijn allemaal negatief..(met gewone testen) ik snap er nu niks meer van.

Iemand ook zoiets meegemaakt?
 
@Nynke, ik wacht ook morgen 1 dag na NOD dan ga ik testen. ook ik heb wat bloed gezien, twee dagen geleden maar was maar iets. ik denk dat het nog kan. in november ging het bij ons mis.
ultra sensitieve test gebruik ik niet, vanwege dat ik dacht gelezen te hebben dat zwangerschap vaak ook al na 1 week mis kan gaan, je ongesteldheid is dan je miskraam. Dat kan dus ook, maar omdat het bloeden zo kort is denk ik van niet
 
Ik heb een vraagje... Het volgende is aan de hand. Pil gebruikt vanaf mijn 13e. (Destijds veel klachten en onregelmatig ongesteld). Juli 2017 gestopt met de pil, want we willen een kindje. Eerste cyclus was 52, toen 37, toen 39. Zit nu op dag 48 en heb de volgende klachten: vaak warm, opgezette buik, veel last van rommelende darmen (geen obstipatie), met vlagen misselijk maar niet overgeven (met name onder de warme douche), veel hoofdpijn, slecht slapen, soms last van mijn ogen (vooral als ik met de tablet bezig ben, brandend maagzuur,extreem vaak plassen en al enkele weken last (pijn is een groot woord) onder in mijn buik( normaal nooit), beetje steken in vagina (niet super erg, zoals met de menstruatie). Bovenstaande klachten heb ik al ruim 2 weken. Dit weekend zag ik dat mijn tepelhoven en tepels groter waren en er meer/duidelijkere bultjes te zien zijn. 
 
Ik dacht zwanger! Zaterdag test gedaan: negatief. Vanochtend test gedaan: negatief. Zowel CB als eigen merk. Ik begrijp er niets van. Voel me anders!
Ik hoor graag jullie ervaringen...
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan