Ongesteld of zwanger?

<p>Dag dames, mijn man en ik proberen sinds september zwanger te raken. Afgelopen donderdag ben ik toch ongesteld geworden. Donderdag had ik lichtjes bloed verlies (met mijn cyclus van 35/36 dagen) dacht ik misschien een innestelingbloeding te hebben. Echter vandaag ben ik hevig aan het menstrueren. Vanmorgen hebben we buiten de deur ontbeten; omeletje met koffie en jus d orange om precies te zijn. Uur later heb ik alles uitgespuwd. Door mn hoofd ging het verhaal van vrouwen die blijven door menstrueren tijdens de zwangerschap. Ik kan op het internet niet vinden hoe vaak dit voor komt. Iemand hier ervaring mee? Ik had overigens gelezen dat vrouwen die door menstrueren te weinig hormoon aanmaken; dus testen heeft nu sowieso geen zin.... ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van andere dames! Liefs Semmy</p>
 
Je lichaam  kan je goed voor de gek houde. En als jij al in je hoofd hebt menstrueren door de zwangerschap  heen dan gaat je lichaam onbewust dat  ook denken .Je kan niet ongesteld  worden  als je zwanger bent. Dat zijn gewoon andere bloedingen  wat met de zwangerschap  te maken heeft. Heb ik mijn  dokter  me laten vertellen.Ik denk dat je naar de volgende ronde gaat. En als jij zoiets hebt van nee het is echt zo dan doe je over een tijd even  een testje  wat dan uitwijst of je wel of niet zwanger  bent .Succes ?    
 
Beste Semmy, Ik heb in augustus een miskraam gehad,  daarna cyclus van 41 dagen gehad,  daarna heb ik bij dag 36 getest,  er kwam niks uit.  Ik werd ongesteld voor 4 dagen toen 3 dagen niks en daarna licht bloedverlies, na 8 dagen  belde ik de dokter hij zei dat het te maken had met mn verstoorde cyclus. Toch voelde ik iets in mn buik wat ik herkende van mn vorige zwangerschap dus deed een test . KNAL positief! Nu ben ik 11 weken alweer zwanger en alles gaat goed. Dus je kan volop ongesteld zijn en toch zwanger! Succes groetjes Wendy
 
[quote quote=10144377]Beste Semmy, Ik heb in augustus een miskraam gehad, daarna cyclus van 41 dagen gehad, daarna heb ik bij dag 36 getest, er kwam niks uit. Ik werd ongesteld voor 4 dagen toen 3 dagen niks en daarna licht bloedverlies, na 8 dagen belde ik de dokter hij zei dat het te maken had met mn verstoorde cyclus. Toch voelde ik iets in mn buik wat ik herkende van mn vorige zwangerschap dus deed een test . KNAL positief! Nu ben ik 11 weken alweer zwanger en alles gaat goed. Dus je kan volop ongesteld zijn en toch zwanger! Succes groetjes Wendy[/quote]Was het wel echt een menstruatie? Of was het ook een ander soort bloeding dan normaal?Ik twijfel ook een beetje. Ik ben net 5 dagen ongesteld geweest. De eerste dag was overigens echt heel minimaal. Alleen met afvegen en maar heel soms. De laatste dag was ook niet meer zo heel veel. Eigenlijk dus 3 dagen echt ongesteld, waarvan maar eentje echt heftig. Bij andere menstruaties was ik langer en heviger ongesteld. Daarnaast heb ik nu nog steeds af en toe een misselijk gevoel en een raar gevoel in mijn buik. Soms worden mijn borsten ook gevoelig. Ik twijfel enorm omdat er natuurlijk ook heel veel mensen de buikgriep hebben op dit moment. Maar als ik het goed begrijp, moet je dus minimaal een week afwachten? Net wel een ovulatietest gedaan en die was helemaal wit. 
 
Voor mij was het een normale menstruatie, maar hiervoor was ik zwanger van een tweeling, misschien was dit ook een tweeling waarvan 1 vruchtje al snel is gestopt. Ik heb geen idee mn verloskundige kon het ook niet verklaren maar ze zei wel dat sommige dames ongesteld kunnen zijn. Het lichaam kan zich raar voordoen he... ik zou over een week een test doen en anders gewoon verder proberen. Wel voelde ik kriebel/jeuk gevoel zo nu en dan voor een paar tellen,  met dat wist is dat eigenlijk wel zwanger kon zijn. 
 
Na de berichtjes hier, begon ik heel erg te twijfelen. Vanmorgen toch maar een test gedaan, maar hij is echt negatief. Ik ga er dus maar vanuit dat ik een beetje ziekjes ben. Op naar de volgende ronde! 
 
Bedankt voor jullie reacties meiden. Ik denk dat ik ook ongesteld ben. Alhoewel het bloed wel een beetje gestold is. Anders dan normaal. Het duurt nu wel erg lang.. zal voor de zekerheid toch een test doen over een paar dagen. Vriendin van mij vertelde ook dat ze de eerste drie maanden gewoon ongesteld werd.  @mmtm: jammer dat het niet is gelukt! Volgende x beter! Ik ga me in dit forum verdiepen. Ik las dat als een ovulatie test aangeeft dat je ovuleert je het best de dag erop kan ‘klussen’. Weet iemand dat zeker?
 
Terug
Bovenaan