ongesteld of......

Nou, dit heb ik weer!
Ik heb na de bevalling ongeveer 5 en een halve week gevloeid. En toen was het over, voor zo'n drie dagen. En nu ben ik me daar toch opeens weer hevig ongesteld..( ga er tenminste van uit dat dat het is).
Ik kan me niet heugen dat ik ooit zo ongesteld ben geweest. Maar ja, nu denk ik: Ik geef volledig borstvoeding. En ik was nog maar drie dagen daarvoor gestopt met vloeien...
Is dit wel normaal??
Ik voel me verder wel goed, alleen wel wat krampen in m'n buik, net als ongesteld zijn.
Is er iemand die dit herkent, of heb ik dit weer..
Ik vind het ook erg vervelend om hiervoor de huisarts te bellen. Dus dat doe ik liever niet. Als ik ook maar van iemand hoor dat het "normaal" is, en dat het wel vaker voorkomt, dan maak ik me al stukken minder zorgen!
Gr. Bigmamma

Hoi,

Ik ben gisteren toch maar even naar de huisarts geweest..
Ik vloei nu al bijna 9 weken en best zwaar. Ik heb tussendoor maar 3 dagen gehad dat ik niet vloeide.

Normaal gesproken vloei je maximaal 6 weken. Als dit langer is kan het bv zijn dat er nog een stukje placenta zou zijn achter gebleven. Echter ben ik bevallen dmv een keizersnee dus alles is bij mij operatief verwijderd en dus niet van toepassing.
Er is van buiten op mijn buik geduwd en er werd ook inwendig gecontroleerd. Nu blijkt dat mijn baarmoeder nog niet ver genoeg is gezakt, maar dit is normaal na een keizersnee en is niet de reden van het vloeien. Men denkt nu dus dat het de normale menstruatie is en deze  schijnt dus  altijd de eerste keer een héél stuk zwaarder en  langer te duren dan normaal.
Maar omdat ik nu dus 14 dagen aaneengesloten "menstrueerde" moest ik dus toch langskomen voor bovenstaande onderzoekjes (had eerst gebeld met telefonisch spreekuur).
De huisarts heeft toen ook nog even met een VK gebeld voor advies en zij liet weten dat je dus best 8 weken zou kunnen vloeien na een keizersnee. Echter als ik komende woensdag nog steeds vloei dan moet ik me weer melden,..

Ik denk dat ik dan naar de GYN moet voor een echo ofzo,..

Hou het dus even voor jezelf in de gaten..

Succes!

Esmé mv Kay

Ik ben op dit moment ook voor het eerst ongesteld. Ik geef ook borstvoeding. Ik dacht dat je door BV minder zou menstrueren, nou bij mij niet...
Ik ben vorige week donderdag begonnen. en ben nu al ruim een week bezig. Nou is er bij mij ook een spiraaltje gezet dus ik ging ervan uit dat dat de reden was dat ik meer vloeide dan normaal, maar ik lees uit esmee haar verhaal dat dit dus normaal is....
Ik heb wel het idee dat het nu minder wordt... Ik wacht maar af.
Als je het niet vertrouwd.. vooral ff naar de huisarts gaan hoor.

groetjes Pauline

hoi hoi
ik heb 4 weken gevloeit , toen een paar dagen niet ,toen weer een week heftig , toen 1week niks en nu ben ik weer ongesteld  zou het nog goedkomen???? zoveel vloeien pppffffff zo word het nooit niks met mnsexleven  hihi

ik ben net zoerg ongeswteld als normaal alleen heb ik wel minder buikkrampen , ik geef borstvoeding!!!

sterkte allemaal
kus mariska mv demy

Terug
Bovenaan