ONGESTELD (ook voor VILIES)

A

Anoniem

Guest
Hallo.......

Voor vele misschien een onbegrijpelijke reactie, maar jaaaaaaaaaa .......ik ben ongesteld geworden. Had op 7 december mijn laatste menstruatie gehad en was duidelijk niet zwanger, misschien dat iemand zich dan dus wel kan voorstellen hoe blij ik nu ben!!!!

Ik heb altijd een normale cyclus gehad en die was dus even weg, hopelijk is hij helemaal weer in zijn originele vorm terug, dan snap ik het ook nog ha ha ha .

Dat wilde ik even kwijt, DAAAAAG

Groetjes Ikke

Wat fijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent.
die onzekerheid wordt je ook knettergek van.

liefs nathalie.

In eerste instantie onbegrijpelijk dat je daar blij mee kunt zijn, maar na je verhaaltje ben ik ook blij voor je!!! En ik hoop voor je dat de boel nu gewoon weer op orde is, vrouwenlichaam is soms maar een vreemd iets.

Liefs Lientje

Hoi...

En of ik je begrijp!!!!
Mensen hier willen alleen maar dat de ongesteldheid wegblijft, heel logisch, meestal is het een teken dat je dan zwanger bent.

Ik ben in november bevallen van een prachtig meisje die helaas niet bij ons kon blijven, sindsdien zit ik ook al te wachten dat ik ongesteld word, dan kan ik tenminste rekenen wanneer ik overtijd zal zijn.
Het voelt nu alsof mijn lichaam faalt....dat niks op regel is en dat is zeer vervelend.
Ben blij voor je dat de RD terug zijn.
Wij zijn inmiddels begonnen en zien uiteindelijk wel of we nog ongesteld zullen worden, of dat de volgende zwangerschap zich sneller aandient dan ik in mijn stoutste dromen niet kan geloven....

Liefs Randy

Terug
Bovenaan