Ongesteld op 5dpo, zeker geen innesteling.

<p>Iemand hier ervaring mee? </p><p>Dit is nu al de 2e keer achter elkaar dat ik al op 5dpo ongesteld wordt. We hebben niet geklust de afgelopen 2x, dus een innesteling bloeding is het niet.</p><p>Nu hoor ik vaker over te korte luteale fases, maar 5dpo? Zelfs de gynaecoloog vond het vreemd de vorige keer. </p><p>Herkent iemand dit? </p>

Met ovulatietesten en mijn vorige cyclus was mijn eisprong bevestigd door de gynaecoloog. Cyclus is heel onregelmatig. Tussen de 24 en de 42 dagen. Ik ga dinsdag naar de fertiliteitsarts, maar maak mij hier wel zorgen over, vooral omdat ik bij mijn vorige cyclus contact had opgenomen met de gynaecoloog, omdat ik dacht te bloeden van het onderzoek, maar dat bleek helaas niet het geval te zijn. Ze zei dat 5dpo kon, maar dat het wel heel vreemd was ofzo iets. Hoorde twijfel in haar stem,dus ja dat maakt mij nog onzekerder hèhè. En ik weet dat er medicijnen zijn voor een korte luteale fase, maar werken die ook als je al na 5dpo ongesteld wordt vraag ik mij af? Ik zal het dinsdag vast allemaal horen, maar zit nu wel in extra spanning hèhè. 

Terug
Bovenaan