ongesteld, op naar iui nr. 6

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben gisteren ongesteld geworden, wat een verrassing, ahum.......
Morgen meteen  het ziekenhuis bellen om dat door te geven. Ik verwacht dat ik morgen met Puregon moet beginnen en dinsdag langs moet komen voor de uitgangsecho en dan gaan we voor de 6e en laatste IUI. Het zou mooi zijn als die nog even raak zou zijn al ben ik lichtelijk sceptisch maar goed, you never know! De pauze van drie maanden heeft mij in ieder geval goed gedaan en ik wordt er steeds beter in om ondanks al dit gedoe van het leven te genieten. Het helpt ook dat we leuke dingen in het vooruitzicht hebben zoals ons nieuwe huis wat waarschijnlijk de 2e week van november wordt opgeleverd. We zijn nu druk bezig met bedenken hoe we alles willen hebben en woensdag gaan mijn vriend en ik naar de woonbeurs (waar ik hem normaal gesproken echt niet mee naar toe krijg) om ideeen op te doen. Dus als het toch op ivf aan komt wil ik daar relaxed in gaan. En Marielle is natuurlijk een geweldig voorbeeld! Hopelijk kunnen we haar snel volgen...
Ik ga van mijn zondagmiddag genieten, foto's inplakken, radiootje aan, koppie thee erbij..... groetjes Noortje

Lieve Noor,

Balen voor je. Je weet natuurlijk dat de kans niet groot is maar toch blijf je hopen. Ik weet zeker dat als de 6e iui niet lukt dat je ook meteen de 1e ivf poging zwanger ben!! De kansen bij ivf is een stuk groter dan bij iui. En tenslotte ben jij harstikke gezond dus dat moet gewoon lukken!!

Morgen gaan ze mijn bloed weer testen om te kijken of het hcg wel goed stijgt. Hoop het zo want er kan nog steeds iets mis gaan en dat maakt mij wel onzeker.
Maar uiteraard heb ik wel een fantastisch weekend gehad. Ik hoor de arts nog steeds door de telefoon zeggen: u gaat morgen niet ongi worden want u bent harstikke zwanger.
En dat ga jij ook eek x horen!! Ik geloofde ook nooit dat die dag voor ons zo komen en voor je het weet..ben je zwanger!!!

Ga lekker van je weekend genieten en spreek je snel.

Vergeet niet onze afspraak, samen een colaatje drinken op terras met een dikke buik!!!

liefs
Marielle

Hoi,
Bedankt voor je lieve en positieve woorden! Ik kan me voorstellen dat je heel blij en gelukkig bent dat het nou eindelijk zover is, is het nou niet gek? En ik ben zo ontzettend benieuwd hoe je je nou voelt, ik bedoel, voel je je nou anders als anders? Blijf je nou nog extra onder controle of gaat het vanaf nu gewoon verder als bij iedere zwangere vrouw?
Hou me wel op de hoogte hoor! groetjes

Heeee nee toch!! Alweer een IUI mislukt. Dat is effe balen!! Ik herken het gevoel wel hoor dat je er toch niet meer in geloofd maar er worden nog steeds mensen zwanger van IUI dus daar moeten we dan maar aan vast houden vind je niet! (al geloof ik er nu ook niet echt meer in bij mij maarja dat deed ik ook niet toen ik in decembe zwanger bleek)
Het zou natuurlijk een mega feest zijn als je nu zwanger wordt van de 6e IUI! Ik ga heel veel positieve vibes naar je toe sturen hoor!!!!!!

lfs inge

Hoi,
Ik heb in juli mijn laatste iui gehad en i.v.m. de zomerstop in ons ziekenhuis hebben we het de afgelopen maanden weer op eigen kracht (hihi) geprobeerd dus was het ook geen verrassing dat ik ongesteld zou worden....

Jeetje zeg wat is dat balen, je hoop kelderd elke keer weer stukken naar beneden he!
Maar nu voor jou al de 6e voor de deur staat, lijkt het gevoel me helemaal erg.
Word IVF ons bespaard en gaat het nu alsnog lukken of????

Ik wens je alle succes en sterkte toe voor deze laatste IUI behandeling. Ik mag zo hopen dat het dus alsnog gaat lukken voor jullie.

Ik straal hierbij wat positieve energie toe, en ik zal aan je denken de aankomende tijd.

Het lijkt nog erg ver weg voor mij, maar ik heb als het deze maand niet gelukt is ook alweer IUI nummer 5 voor de deur staan.

Geef de moed nog niet op!

Ga ervoor en hoop het beste.

Groetjes,

Cynthia

Morgen uitgangsecho en beginnen met Puregon. Wordt deze keer waarschijnlijk 75 mg i.p.v. 50 mg de vorige keren. Had ik ook iedere keer  uiteindelijk 1 ei. Hoor ik morgen. Daar gaan we weer............

Terug
Bovenaan