Ongesteld, oud of vers bloed?

<p>Hoi hoi,</p><p>In januari gestopt met het slikken van de pil. Nu nog niet fanatiek bezig met onze kinderwens, maar bij mij kriebelt het wel!</p><p>Na het stoppen vraag ik mij af hoe jullie ongesteldheid eruit ziet? Als in oud bloed of 'vers en vloeibaar'? Ik heb alleen oud bloed gehad?</p><p>Komt dit door ontpillen en cyclus die weer opgepakt moet worden??</p>

Komt denk ik idd doordat je lichaam zelf weer een cyclus moet aanmaken. Het kan maanden duren voor je weer voor het eerst echt ongesteld bent en daarna ook wel weer een poos voordat je cyclus regematig is. Heb je de pil lang geslikt?
Ik heb de pil slechts 2 jaar geslikt, toen gestopt omdat een kindje welkom zou zijn. Mijn cyclus kwam gelijk goed op gang, stipt 4 weken na het stoppen van de pil was ik 6 dagen lang ongesteld met gewoon vers bloed, en stip 28 dagen later weer. Na 2 maanden was ik al zwanger. Zelf heb ik hier dus totaal geen problemen mee gehad. Maar ik hoor van veel mensrn dat het ook echt niet gek is als het tussen 6-12 maanden duurt voordat hun cyclus weer op orde is. Het is niet vanzelfsprekend dat je stopt met de pil, en hop.. 2 maanden later zwanger bent.

Ruim 10 jaar aan de pil geweest.. dus kan best even schakelen zijn idd. Ben benieuwd hoelang het gaat duren! ;)

Terug
Bovenaan