Ongesteld ovaluatie test positief

Hallo,

Iemand hier ervaring mee?

Ik ben nu 4 dagen ongesteld en mijn ovaluatietest is positief, kan dat ?

Moet ik nu gaan beginnen met seks hebben omdat we graag een kindje willen ?
 
Wat voor ovulatietest heb je gebruikt? Ben je er zeker van dat hij positief is? Lijkt mij namelijk onwaarschijnlijk dat je al een eisprong krijgt op dag 4 van je cyclus. Wat is de reden dat je zo vroeg bent gaan testen?
 
Van de action een test , ik ben gaan testen omdat mijn spiraal er sinds 3 weken uit is en toen geen ene keer een eisprong heb gehad,  en aangezien ik nu voor het eerst ongesteld ben geworden .Na me mirena spiraal.  En we graag kinderen willen ben ik gaan testen en de test is echt positief   
 
Staat er in de gebruiksaanwijzing van de test niet op welke dag je het beste kan starten? Ik ken de action test niet, is dat een test met twee streepjes? En is het tweede streepje dus net zo donker als het controlestreepje?
 
hmm vreemd, de streep bij de ovulatietesten van de action moet echt even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep. Deze testen kon ik altijd heel duidelijk aflezen. 
Hoe erg is nu je '' menstruatie'' verlies echt veel bloed? of zou het wellicht een innestelings bloeding kunnen zijn?
Als de ovulatietest echt duidelijk positief blijft zou ik over een paar dagen , als het bloeden gestopt is een zwangerschapstest doen voor de zekerheid. wellicht ben je gelijk zwanger geraakt. Op dag 4 van een nieuwe cyclus een postitieve ovu is namelijk wel erg snel, maar goed je weet natuurlijk ook niet hoe je natuurlijke cyclus is. 
Heel veel succes en ben benieuwd naar je uitslag :) 
 
Terug
Bovenaan