ongesteld, test negatief en toch zwanger??

Nou heb vandaag al eerder geprobeerd hier iets neer te zetten, maar het is niet geplaatst, dus ik probeer het nog eens. Ik heb een rare vraag. Ik heb het volgende: ik ben onregelmatig ongesteld, twee testen die ik gedaan heb waren negatief en toch heb ik het gevoel dat ik zwanger ben. Heb zelfs het idee dat ik al wat voel bewegen... Heb al 2 kids, dus zou het toch moeten herkennen, maar ja, wijt het dan weeer aan m'n darmen, want eigenlijk kan ik gewoon niet zwanger zijn, maar ja, misschien wel tegen beter weten in blijft dat sterke gevoel. Heeft iemand het weleens meegemaakt/gehoord, dat je ondanks negatieve testen en af en toe ongesteld toch zwanger kunt zijn? Een hele domme vraag misschien, echt ik weet het, maar heb zo sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben...
 
Sjezus, sorry hoor maar ik snap dit soort vragen echt niet. Ga naar de dokter als je zo overtuigd bent van je zwangerschap. Het lijkt mij redelijk duidelijk dat als je negatief test en je menstrueert gewoon, dat je jezelf niet zo in de maling hoeft te nemen met dit soort fantasieen. Als je al wat voelt bewegen, moet je al meer dan 15 weken zwanger zijn, en dan zou een test echt wel positief uitslaan.
Als alles negatief uitwijst en je dus niet zwanger kan zijn maar je bent ervan overtuigd dat je het wel bent, zou ik proffesionele mentale hulp overwegen.
Sterkte ermee,
Johanna
 
tja of het zou kunnen weet ik niet maar wat je eventueel wel zou kunnen doen is een bezoekje aan de huisarts brengen wellicht kan hij je onzekerheden weg nemen.
heel veel succes ermee
liefs mij
 
De zwangerschapstesten zijn 99% betrouwbaar. Als je al 2 testen negatief hebt gehad, ben je dus niet zwanger.
Ik weet niet welk hormoon er wordt gemeten bij de test, maar ik weet wel dat bij moeders voor moeders de urine van een 16 weken zwangere vrouw niet meer nodig is omdat je dan een bepaald hormoon niet meer in je lichaam hebt.
Maar na 16 weken zou je toch echt wel een buikje hebben...........
Schijnzwangerschap bestaat ook. Ik weet niet of daar hormonen bij komen kijken.

succes ermee
Mia
 
Er zijn wel vrouwen die nog een aantal maanden licht menstrueren ook al zijn ze al zwanger. Ook kan het zijn dat je even moet wachten op een positieve test. Wanneer je iets denkt te voelen dan moet je toch wel al minstens zo'n 13 weken zwanger zijn en dan lijkt het me niet logisch dat de zwangerschapstesten dit nog niet signaleren. Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt, maar ik ben bang dat je teleurgesteld zult worden. succes ermee!
 
Volgens mij moet je minstens 20 weken zwanger zijn voordat je iets voelt.
En het zwangerschapshormoon HCG is steeds minder aanwezig naarmate je langer zwanger bent. Dus misschien dat je al te lang zwanger bent en dat daarom je test negatief uitslaat.
Dus even naar de huisarts lijkt me de enige oplossing.
Succes ermee en laat je het even weten?

groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan