ongesteld, toch positieve test ????

Hey meiden,
had gister een berichtje geplaats onder : heb wéér wat raars, nou dat is het zeker.
Ik had een goed gevoel over deze maand, zondagochtend een test gedaan en een vaag streepje. maandagochtend weer. Temp ook niet gezakt en pijnlijke en gespannen borsten.
Out of the blue ineens maandagmiddag ongesteld geworden, althans zo lijkt het. Maar....
temp bleef gister hoog, gespannen borsten houden aan en temp vanochtend zelfs weer wat gestegen, dus toch testje gedaan....en een redelijk duidelijke plus.
Nu snap ik er dus echt niks meer van. Heb nog steeds wel wat bloedverlies, dus het kan toch nooit goed zijn????
Morgen moet ik naar de gyn, vanwege een miskraam vorige maand. Hij zou ook een echo gaan doen als het goed is. Ik hoop morgen dan maar meer duidelijkheid, maar zit echt perplex naar die test te staren.....

heeft iemand zoiets ooit meegemaakt????

Daan

Hallo

Nou heb ik gelezen in de bijsluiter van de digitale clear blue testen.
Dat als je net een miskraam achter de rug hebt dat de test een + geeft,maar negatief bedoelt is omdat niet alle hcg hormonen uit je lichaam is.Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Karin

hoi Daan,

een vriendin van mij, is de eerste 3 maanden van haar zwangerschap gewoon ongesteld geweest. Ze is er pas achter gekomen dat ze zwanger was, toen haar menstruatie wegbleef. Test gedaan: positief en na een echo bleek dat ze al 3 maanden zwanger was.
Je kunt dus best positief testen, ongesteld zijn en dus WEL zwanger zijn.

Hopelijk heb je hier ook wat aan.

Veel succes met al het wachten. (oooh, wat duurt wachten lang, hè)

Groetjes,

Ingrid

hallo Danielle,
als het goed is ben jij diegene die mij gister een reactie gaf.
heb vandaag een test gedaan, en helaas een negatieve uitslag.
was toch waarschijnlijk wel een echte menstruatie en geen tussenbloeding.
hoop voor jou dat het wel positief is.
liefs Nikky.

Ha die Daan!

Ben erg benieuwd naar wat je morgen in het ziekenhuis hoort.... Ik  heb zelf vorige maand een curretage gehad, maar heb nu het idee dat het misschien wel 'raak' is... Wil pas het weekend testen, maar ben ook een beetje bang dat het misschien een positieve test zou kunnen zijn omdat nog niet alle hormonen uit mijn lichaam zijn. Dus heel veel succes morgen en laat even weten wat de uitslag is!! Wie weet, mogen we wel samen door naar een mama-forum...

Groetjes
VB

meiden
bedankt voor jullie opbeurende reacties. Stiekem toch wat hoop, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik zit nog steeds perplex naar dat kruisje te kijken....hehe.

wat hormoon na miskraam betreft. Karin je hebt helemaal gelijk, maar de gyn heeft na mijn miskraam mijn hcg nog geprikt en toen was er geen hcg meer, dus daar kan het in mijn geval niet aan liggen. Vraag   ook aan een on line verloskundige voorgelegd en omdat mn test vandaag duidelijker is dan maandag zou het toch wel eens positief kunnen zijn. Ik ga er nog maar niet aan en probeer gewoon morgen af te wachten. Ik heb mezelf vorige keer gek gemaakt waardoor de klap alleen maar groter was en het kan natuurlijk gewoon weer een miskraam zijn. Hopelijk morgen die echo en misschien wil de gyn mn bloed wel weer prikken en heb ik dan iets meer duidelijkheid.

langzaak kruipt de tijd voorbij....was het maar vast morgen....goed of slecht nieuws, dan weet ik in ieder geval meer.....

bedankt voor het luisteren en het antwoorden en ik duim voor jullie allemaal.

Liefs,
Daan

Goedemiddag, 
Zouden jullie mij advies kunnen geven: 

Zaterdagavond een spontane test gedaan. Positief, wel heel licht streepje. Voor de zekerheid nog twee testen. Beide positief, lichte streepjes. Zondagochtend 2 testen gedaan ook positief getest met lichte streepjes. Maandagochtend twee testen en positief. Maandagavond 1test licht positief de andere bijna niks te zien. Vanmorgen dinsdagochtend twee testen negatief. 

Maandag zou mijn menstruatie beginnen. Nu het gevoel of ik ongesteld ga worden.
Hebben jullie enig idee waarom de meeste tests positief zijn en vanmorgen negatief? 

liefs Kim 

Terug
Bovenaan