ongesteld, toch positieve test !!!

Hey meiden,
Ik weet nog niet of ik op dit forum hoor, maar ik zoek toch even steun bij jullie.
Ik heb begin december een miskraam gehad (hcg test daarna negatief), maar nu heb ik  wéér wat raars.
Ik had een goed gevoel over deze maand, zondagochtend een test gedaan en een vaag streepje. maandagochtend weer. Temp ook niet gezakt en pijnlijke en gespannen borsten.
Out of the blue ineens maandagmiddag ongesteld geworden, althans zo lijkt het. Maar....
temp bleef gister hoog (37.2), gespannen borsten houden aan en temp vanochtend zelfs weer wat gestegen (37.4), dus toch testje (CB) gedaan....en een  behoorlijk duidelijke plus.
Nu snap ik er dus echt niks meer van. Heb nog steeds wel wat bloedverlies al is het nu na 2 dagen niet heel veel meer, dus het kan toch nooit goed zijn???? Heb ook wel buikpijn gehad, maar meer de 'pijn' die ik normaal bij mn eisprong voel en dat is nu nog af en toe.

Morgen moet ik naar de gyn, vanwege  de eerdere  miskraam. Hij zou ook een echo gaan doen als het goed is. Maar als de test klopt zou ik pas 4 weken en 4 dagen zijn en ik betwijfel of hij dan al wat kan zeggen. Ik hoop morgen dan maar meer duidelijkheid, maar zit echt perplex naar die test te staren.....

heeft iemand zoiets ooit meegemaakt????

Daan

Hoi Daan,

Ik heb dit meegemaakt.

Heb afgelopen weekend getest terwijl ik bloedverlies had en ja...ook positieve test.

Helemaal van slag...hoe kan dit nu...heeft twee dagen
aangehouden...naar de dokter geweest..weer laten checken en ben nog
echt zwanger...ook even ver als jij....toevallig.

Mijn laatste ongesteldheid vorige maand was 10 december.

Dus ken jou gevoel.

Ik   snap het niet,heb al twee kids en dit nog niet eerder meegemaakt.

Morgen moet ik weer naar de dokter en word de bloeddruk,bloedarmoede en gewicht gecheckt.

Ik heb ook veel gerommel in de buik.

Is van de darmen zei de dokter.

Heb jij dat ook?

Liefs Roselien.

Hoi Roselien,
mijn laatste menstruatie was ook op 10 december. Das toevallig.
En ik heb inderdaad ook een heel erg rommelende buik. een soort borrelend gevoel af en toe, heel raar in ieder geval.
Ik hoop dat morgen de gynaecoloog duidelijkheid kan bieden.

veel sterkte jij ook.

Liefs,
Danielle

Hoi Danielle,

Hoe is het gegaan bij de gyn.? Ik ben net weer bij de dokter geweest en hij heeft mijn bloedruk gemeten.

Normaal heb ik altijd 135/70.

Nu is die 104/66 best laag dus.

Vandaar dat ik af en toe duizelig ben.

En mijn gewicht was normaal 58 kg.

Nu is ie 61,5 kg Echt drie kilo aangekomen dus al.

Ondanks de testen kan ik het nog niet echt geloven dat ik zwanger ben.

Heb een verwijsbrief meegekregen van de huisarts voor de verloskundige.

Haar heb ik net gebeld,alles verteld.

1 februari mag ik voor het eerst naar haar toe en krijg ik een echo....duurd nog even dus.

Vind ik wel balen.

Wil het graag eerder maar moet maar gewoon afwachten.

Verder ben ik soms zoo moe en heb ik het contineu heel erg koud.

Als er iets is mag ik de verloskundige bellen...

Ga vanmiddag even andere broek kopen want deze is mij te strak geworden die ik nu aan heb.

Laat je evve weten hoe het nu verder is gegaan?

Ik wens jou veel sterkte en hoop dat alles goed is.

Liefs Roselien.

hoi Roselien,
dat duurt idd nog lang 1 februari. Maar probeer positief te denken en probeer er lekker van te genieten.

ik ben net terug van de gyn en ben inderdaad ook zwanger. Ik kan het echt nog niet bevatten allemaal, maar ik heb het met eigen ogen gezien. Op de (inwendige) echo was al een duidelijk teken te zien. Wat ik dan precies zie moet je me echt niet vragen, maar ik geloof dat het dan een vruchtzakje is of zo.
Ik moet over twee weken weer terug en dan weer een echo. De gyn denkt dat ik ongeveer 5 weken ben, dan dus 7 weken en dan is er hopelijk meer te zien.
hij zag geen bloed meer bij het inwendig onderzoek, dus dat is heel positief.

Ik ben heeeel blij, maar ook heel bang dat het toch weer misgaat. Ik hoop dat dat gevoel een beetje zakt. Maar nu loop ik vooral met een smile van oor tot oor....had het echt niet meer verwacht.

Ik ben denk ik zelf ongeveer 16 sept. uitgerekend en jij?

Liefs,
Daan

Hoi Danielle,

Wat mooi,toch nog alles goed.

Ik ben ook 16 september uitgeteld.

Zit met zoveel vragen.

Wil het ook graag zien bij de gyn. maar word niet doorgestuurd nog.

Wat moet ik nu doen om dit nu toch voor mekaar te krijgen?

Dan besef ik het ook meer.

Liefs Roselien

ik ben net terug van de gyn en ben inderdaad ook zwanger.

DAAN,
GEFELICITEERD EN PROBEER TE GENIETEN!! (SNAP DAT HET IN JOUW SITUATIE BEST ENG IS)
IK WENS JE EEN HELE MOOIE ECHO OVER TWEE WEKEN, DAN KUN JE ALS HET GOED IS HET HARTJE ZIEN TOCH?? EN VERDER EEN ONBEZORGDE ZWANGERSCHAP!!

GROETEN,
CIBI
22W0D

Terug
Bovenaan