Ongesteld! Wanneer.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Op 11 augustus ben ik bevallen maar ik ben nog steeds niet ongesteld . Op zich lekker natuurlijk maar wil graag weer met de pil beginnen ook geef ik geen bv meer. Heb wel een maand geleden wat bruinige afscheiding gehad en dacht toen ook dat ik ongi zou worden maar niets hoor. Wij kent dit en is ook nog niet ongi?

Liefs Linda.

Hoi,

Als je niet langer wilt wachten op je menstuatie kan je al met de pil beginnen hoor!
Je moet alleen de 1e twee strippen veilig vrijen!
Ik ben op een gegeven moment ook gewoon met de pil begonnen was het wachten zat!

Groetjes,

Frieda

Hoi Linda,

Ik ben op 18-07 bevallen, en werd op 4-10 voor het eerst ongesteld, heb geen bv gegeven..11 weken na de bevalling dus.
Ik ben toen meteen de eerste dag met de pil begonnen en bleef maar liefst tot de 25e ongesteld!!
Drie weken dus!
Ging meteen door voor de tweede menstruatie, en dus had ik het wel weer gezien zeg!
Toen ik met de tweede strip begon was het over...pfff.
Wacht  dus maar af hoe het nu loopt, maar ws gewoon weer een goed ritme.
Succes, en de eerste keer ongesteld zijn was bij mij heel heftig! Geen pijn ofzo, maar heel veel bloedverlies..
Hoop voor jou dat het snel komt, en je er niet al te veel last van hebt!
Groet Rina

Ik kan je helaas niet helpen. Ik geef bv en ben nog niet ongesteld geweest. Lotte is nu 6,5 maand.

Je kunt idd gewoon aan de pil beginnen, ookal ben je nog niet ongesteld geweest.

Groetjes, Marisa

Hoi Linda,

Ik kan je niet echt helpen. Ik kan je alleen vertellen dat ik op 3-7 ben bevallen, inmiddels ook geen borstvoeding meer geef, maar ook ik ben nog altijd niet ongesteld.
Ik moet wel zeggen dat ik héél lang bleef vloeien en uiteindelijk na negen weken nog gecureteerd ben. Weer vier weken later is er een spiraaltje geplaatst (er is toen een controle echo gemaakt, dus ik weet zeker dat ik niet zwanger ben ). Maar nog steeds geen menstruatie dus. Het zal vast wel weer een keer komen. Eerlijk gezegd mis ik het niet echt en ik hoef door het spiraaltje ook niet met de pil te beginnen.

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan