ongesteld worden na borstvoeding

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wanneer zijn jullie weer ongesteld geworden na het geven van borstvoeding?

Mijn kleine meid is nu 6 maanden en geef BV en FV, maar dus nog niet ongesteld geworden.

Gr

Ien

Hoi,

ik ben bij mijn oudste twee niet ongesteld geweest toen ik nog bv gaf en ook daarna duurde het nog een paar maanden. Helaas heb ik dat geluk nu niet, want ik geef volledige bv en ben toch al drie keer ongesteld geweest!

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik werd pas weer ongesteld toen ik volledig met de borstvoeding was gestopt, was toen wel weer binnen 1 maand ongesteld.

Het verschilt gewoon heel erg van persoon tot persoon.

Liefs Saskia

Hoi!

Ik geef al sinds Umut 4 mnd is BV en FV, maar ben vorige week pas voor het eerst ongesteld geworden en Umut is nu 6 mnd.
Geniet er nog maar even van dat je niet ongesteld bent...

Groeten van Anneke

Hoi. Bij mijn eerste heb ik 4 weken bv gegeven en toen de kleine 4 maanden was ben ik weer aan de pil gegaan, dus toen kwam de "menstruatie" van zelf weer..
Nu is de jongste bijna 4 maanden, geef ik nog bv en ben ik ook nog niet ongi geweest.. Ach ik geniet er idd nog maar van. Nu heb ik wel een mirenaspiraal laten plaatsen dus misschien heeft dat er ook mee te maken..
Hoe dan ook..ik vind het best hihi..
Gr Anne-Marie

ik werd   6 weken na de geboorte van me meisje ongesteld. Gelijk weer precies op schema want ze was 2 weken te vroeg geboren.
geef trouwens wel borstvoeding

Lotte is nu 6 maanden en krijgt volledige bv. Nog niet ongesteld geweest. Ik mis het ook niet.

Wel een kleine kopzorg, want we willen over 3 maanden aan de tweede gaan 'werken', maar dat kan natuurlijk alleen als ik weer ongesteld ben geweest. Ten minste... het werken zal dan wel lukken, alleen het resultaat...?

Groetjes, Marisa

hoi,
ik heb half/half gedaan en sinds ze 4.5 maanden is gestopt met kolven.
ze is nu 5.5 mnd en ook nog steeds niet ongesteld......heerlijk!!!

groetjes martine
demi is 5.5 mnd

Terug
Bovenaan