ongesteld worden naar een miskraam

hallo meiden

ik heb even een vraag ik ben al even niet meer op de forum geweest ik heb 21 feb een miskraam gehad was bijna negen weken erg balen maar het gaat goed met ons we zijn er weer voor gegaan maar nu is mijn vraag hoe lang duurde het bij jullie voor je weer ongesteld werd naar de miskraam dan kan ik misschien ergens van uit gaan vind het nu zo raar dat ik niet wanneer het komt.ik wacht af

groetjes geluk 1

Hoi geluk,

Over het algemeen schijn je na 4-6 weken weer een ongesteldheid te kunnen verwachten na een miskraam.

Ik heb zelf 19 febr. een miskraam gehad, maar blijf sindsdien maar vloeien, nu denken ze dat ik waarschijnlijk direct na de miskraam ook weer een menstruatie te hebben gehad, maar dit is wel uitzonderlijk.

Ook wij hebben besloten er toch weer voor te gaan,maar nu is het zo  lastig om te bepalen waneer je eisprong is hé?

Ik hoop voor jou dat het snel duidelijk is, zodat je weet waar je aan toe bent.. of je mensturuatie blijft uit en je bent zwanger!! dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn!

succes,

Liefs,

Suus

Ik kom toevallig net van mijn huisarts af en heb ook die vraag gesteld. ik was daar omdat ik dus heel veel last had van pijn in mijn zij en mijn onderbuik.... Het was dus mijn ei en evt innesteling.... (bleek dus na onderzoek want ik dacht dat ik nierstenen of iets had ooh had pijn zeg)    Ik heb nl. ook 22 feb een miskraam gehad en hij gaf mij aan dat dit de menstruatie is. je moet dus gewoon verder tellen... Ik had een cyclus van 28 dgn moet dus 22/23/24 maart ongesteld worden jij dan denk ik 21-3??? Dus spannend weer he... I  Nog 1.5 weekje en dan weten we het...

Je moet dus gewoon je cyclus weer hanteren en tel er voor alle zekerheid een 4/5 dagen bij dan zit je ook niet zo in de stress....

Groetjes,
Miranda

hallo meiden

bedankt voor de reactie en ik had al een vermoeden dat ik dan ron de 21 ste mijn nod moet krijgen ja of misschien niet maar daar hoop ik maar niet teveel op heb afgelopen week wel mijn eisprong gehad had het gevoel dat ik mijn nod kreeg en ik was alemaal moe en misselijk en dat is nu al weer twee dagen over heb ook veel pijn gehad in mijn zij en onder in mijn buik dus ik heb hem goed gevoelt.en nu maar wachten en jullie ook .
nou succes er mee en we blijven op de hoogte ik kijk wel veel op de forum maar reageer niet altijd.

groetjes geluk 1 ( en ik hoop dat we weer geluk hebben)

Hoi Miranda en Geluk 1,

Nou dat geeft dan toch weer wat duidelijkheid.. de een zegt soms dit en de ander dat.. ik wordt daar toch een beetje onzeker van.. Dus het zou dus mogelijk zijn dat er weer een nieuwe zwangerschap aan het ontstaan is.. Dan is het zeker weer spannend.

Ik ga er maar vanuit dat het nu niks is geworden, maar goed dan zien we volgende maand wel weer.. als ik mijn ongesteldheid niet al vorige week heb gehad, want dat was bij mij dus lastig bepalen.. We zien het wel,

In ieder geval ben ik wel weer wat wijzer geworden, en geluk , je naam gaat vast wel weer een keer geluk brengen.. voor ons allemaal mag het vast wel weer een keertje lukken!!!

Liefs,

Suus

ps. hebben jullie al kinderen of was dit de jullie eerste kindje, en dus ook eerste miskraam?

Hai,

Wat fijn hier een onderwerp over. Ik had namelijk dezelfde vraag. Ik heb op 11 februari een miskraam gehad en had volgens mijn berekeningen dus gisteren ongesteld moeten worden (ik was regelmatig ongesteld met een cyclus van 28 dagen). Tot op heden is er nog niets geen ongesteldheid te bekennen.
Ik heb wel pijn aan mijn borsten als ik eraan kom.
Ik ben dus heel benieuwd wat het nou is. Ik ga er zelf vanuit dat mijn lijf nog wat ontregeld is en wil dus ook nog niet gaan testen (anders is dat zo'n teleurstelling).

Voor mij was dit mijn eerste zwangerschap.

Ik ben heel benieuwd hoe het nou verder gaat....

Liefs,
J_J

Ik heb toch even een vraagje want ik weet niet of ik nu de griep krijg of iets anders, ik zal het even delen... 22-2 dus miskraam gehad uitgerekend dat dan 7/8/9 mijn ei was (28 dgn cylcus heb ik)  en heb dus ook op 9 en 10 /3 veel slijm gehad en gister dus bijna niet kunnen bewegen van de pijn in mijn zij (meer rug achter dus ik dacht mijn nieren)  en later op de avond vreselijk pijn in mijn linker eierstok (in ieder geval ter hoogte ervan) Nu gaat het redelijk maar vanmorgen goed misselijk opgestaan en voel de hele tijd belletjes en rare dingen in mijn buik. het lijkt wel of er een kistje met wijn op mijn borsten staat... zou het dan alweer zo ver zijn? Want dit heeft toch niets meer te maken met mijn  ei? Die heb ik vrijdag gehad, duidelijk veel servix slijm en raar gevoel in buik... Kunnen jullie me hulp bieden...?

Hoor het graag

PS Wij waren in ronde 1 meteen zwanger van de eerste helaas  hebben wij  ons hummeltje met 6.5/7 weken verloren. Zitten nu dus in ronde 2 (ronde 1 na MK)

Groetjes,
Miranda

Hoi,
Ik heb in januari een miskraam gehad na 11 weken (vruchtje was al met 8/9 weken gestopt). Maar ik werd daarna na 31 dagen weer ongesteld. Dit was normaal altijd met 28 of 29 dagen. Dus ik ben benieuwd wanneer het nu komt, ik hoop natuurlijk van niet. Ik zit vandaag op de 28 dagen dus maar afwachten.
Gr. Stella

Terug
Bovenaan