ongesteld worden naar zwangerschap

Hoi Meiden,

Ik zit met het volgende, na mijn zwangerschap ben ik nog niet weer ongesteld geworden. Ons meisje is nu 2maanden oud.

Mijn man en ik hebben al wel weer seks gehad, met condoom (nietgeschuurd).

Hoe lang duurder het bij jullie?

Hoi Eline,

Bij mij duurde het 9 weken, maar heb wel de eerste 6 weken bv gegeven. Ik hoor wel vaker, dat het iets langer duurt. Als je zeker weet dat je niet zwanger bent, geniet er nog maar even van dat het uitblijft :). Ik kan het weer missen als kiespijn, ha ha.

Hoi Eline,

Ik heb geen borstvoeding gegeven, wel een keizersnee gehad en bij mij heeft het 11 weken geduurd.
Lekker genieten zolang er nog niets is ;-)

Hoi Eline,

ik was het iets meer dan 6 weken weer,
het is bij iedereen verschillend en heeft er ook mee te maken of je wel of geen bv geeft.
mijn vriendin bijvoorbeeld is 7 maanden geleden bevalle n en heeft vanaf het begin flesvoeding gegeven, zij is 2 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden..

zolang je idd zeker weet dat je niet zwanger bent,
geen aparte buikpijn hebt of donker bruin bloed verlies hebt, hoef je je nergens zorgen over te maken en er lekker van te genieten want nu kijk je er een beetje naar uit maar zodra je het weer bent, baal je weer haha

liefs

He hoi,

Mijn zoontje is nu ook ruim 2 maanden, en ook ik ben nog niet weer ongesteld geworden, wel ben ik 2 weken geleden weer begonnen met de pil. Hoop dat er zo weer een beetje ritme in komt. We zullen zien!!

Liefs

Terug
Bovenaan