Ongesteld worden of zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ik heb op 18 april mijn spiraal laten verwijderen en ben toen 24 april ongesteld geworden. Als mijn cyclus direct normaal zou zijn dan zou ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden.. Daar is nog steeds geen enkel spoortje van te bekennen.

Word ik nog ongesteld of zou ik misschien toch al zwanger zijn? Zouden jullie al testen of nog even wachten?

Daarnaast vraag ik me af waar je lichamelijk aan merkt dat je zwanger zou kunnen zijn? Ik ben niet eerder zwanger geweest en weet dus niet wat je zou moeten voelen indien het zover is..

Ik lees graag jullie ervaringen! Liefs Janneke

Hallo Janneke,

Toen ik 2 dagen over tijd was heb ik een zwangerschapstest van de kruidvat merk gedaan deze gaf toen aan dat ik zwanger was. Ik had verder nergens last van dus als de test het niet zou bevestigen zou ik het niet eens weten.
Als ik jou was zou ik gewoon testen.

groetjes ziana

Hoi Janneke,

Spannend!! Ik zou gewoon testen inderdaad.

Wat de lichamelijke kwaaltjes betreft. Het zegt allemaal niets. sommige van ons hebben alle lichamelijke klachten die bij een zwangerschap horen al 10x gehad en zijn nog niet zwanger en sommige hebben nergens last van en zijn zwanger. Helaas kan je er niet op vertrouwen!

Heel veel succes!

Liefs

Hoi Janneke:

spannend allemaal!
Wat ik weet bij mijn vorige twee zwangerschappen is dat de tekenen bij alletwee totaal verschillend waren...
Bij mijn eerste had ik voooral heel gevoelige borsten, waarna ik een test deed... Van te voren wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was!
Bij de tweede merkte ik vooral dat ik onwijs veel honger had. Ook bij die zwangerschap wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was voordat ik de test deed...

Ik ben benieuwd naar de uitslag van je test!

Liefs

Moet je voor het beste betrouwbare resultaat in de ochtend testen? Of maakt dat niks uit? Als het niks uit maakt, zou dat betekenen dat we niet zwanger zijn. Zojuist test gedaan en die valt negatief uit :-(

Overigens ook nog niet ongesteld geworden.. Ik snap er niks van..

Hoi Janneke,

Je kunt beter in de ochtend testen, je urine is dan geconcentreerder. Morgenochtend misschien nog eens proberen?

Succes!

Liefs Mamamijn

Terug
Bovenaan