ongesteld worden

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

alle klachtjes zijn weg ineens behalve rugpijn gerelateerd aan ongi niet. gisteravond roze bij het afvegen vandaag een stipje bruin op maandverband maar nog geen ongi

herkend iemand dit? hoe lang kan dat duren?

Hai moppie,

Ik herken het, had afgelopen maandag toen ik ongi werd eerst zowat een dag beetje roze en bruin bij het afvegen en dinsdag brak het pas goed door, ook ben ik altijd 3 tot 4 dagen ongi maar deze ronde dus ook nog zaterdag een staartje ongi met alleen bruin.....wat klinkt dat toch allemaal goor. Haha!

Ik denk helaas dat je ongi wel gaat komen en dat het helaas morgen wel zal door breken, ik hoop natuurlijk van niet voor je!

Sterkte! Liefs Lynn.

ja ik voel me wel echt ongi en heb me bij ongi neergelegd vind 1e ronde ook wel heel snel hihi maar goed dan wil ik ook dat het gewoon komt haha

Hoi moppie

Ja het kan en kan niet niets is onmogelijk ben aan het duimen voor je ,,,, maar je eerste rondje viel wel mee toch,,, nou meid draai me duimen rond ,,, voor mij is weer loos alarm ,,, op naar de volgend

Dikke knuff Marie

hier gisteravond ook duivels op bezoek dus hopen dat ze snel weer gaan en op naar ronde 2

Terug
Bovenaan