ongesteld???

hoi hoi,

Ik ben nu een aantal maanden bezig om zwanger te worden en ben donderdag ongi geworden. Tenminste, dat denk ik.
Mijn ongi was nu 4 dagen eerder dan mijn vorige cyclus. Maar het heeft maar 1 1/2 dag geduurd. De 2e dag was een hele dag en die leek op een "gewone" ongi dag maar de dag daarna was er niets meer te bekennen.

Het duurde dus van donderdagmiddag tot vrijdag avond. Wat denken jullie gewoon ongi of kan het ook innesteling zijn????

bedankt......
 
hahaha, jawel hoor. Dat wil ik best lezen. Had natuurlijk gehoopt dat het niet zo zou zijn maar ik heb ook steeds meer dat gevoel dat het gewoon ongi is. Was alleen benieuwd hoeveel bloed je verloor met een innesteling en hoopte een beetje dat......maar helaas.

maar eh, ik vind het niet erg hoor dat je het zegt want ik wil tenslotte een eerlijk antwoord op me vraag en die heb je zo gegeven. Bedankt!
 
Hoi anoniem,
ik werd er zelf erg onzeker van,zo'n korte ongi. bij mij duurde het ook zo kort en omdat alles mogelijk is,toch maar weer een test verspild. normaal ben ik 5 dgn ongi dus ben ik wel naar de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn.ze zijn nu bezig met onderzoeken (bloed prikken vd hormoonhuishouding) en mijn vriends sperma wordt onderzocht.dat gaf me toch wat rust.nu afwachten op de uitslag.ik was overigens niet zwanger,de laatste keer wel overtijd.
je hoopt het dan toch ook als je zo kort ongi bent he?
succes hoor!
 
Terug
Bovenaan