Ongesteld

Dag allemaal,
Helaas ben ik gisteren ongesteld geworden. Twee dagen voordat ik het verwachtte. Gelukkig niet overtijd geweest, anders heb je helemaal zoveel hoop om zwanger te zijn denk ik.. Ik vind het jammer, maar niet meer dan dat. Onze tijd komt nog wel.. Mijn man lijkt er meer moeite mee te hebben. Hij is er ook echt aan toe. Dit was pas de tweede cyclus, maar er ging wel even door ons hoofd: we zouden toch wel kinderen KUNNEN krijgen??? We hebben toch beide keren een aantal keer gemeenschap gehad in mijn vruchtbare periode. We weten dat het niet reeel is om al te gaan twijfelen, maar toch. Het zou ons toch ook kunnen overkomen dat we onvruchtbaar zijn? Tja, onzekerheid.. Herkennen jullie dit?

Groetjes, Babske

Voor de lijst: Babske, 24 jaar, 3de ronde,NOD 20 augustus.

Ik herken het bovenstaande zeker. Ik denk net zoals jij eigenlijk. Wij zijn ook nog maar met ronde 2 bezig (NOD was gisteren, maar nog niet ongi), maar ik zat na de 1e ronde mezelf al af te vragen of één van ons onvruchtbaar zou kunnen zijn. Het heeft alleen niet zoveel zin om daarbij stil te staan. Pas als je na een jaar nog niet zwanger bent, zou er volgens mij iets mis kunnen zijn, maar dat wil niet altijd zo zijn. Kortom: zwanger worden is geen pretje. Maar wellicht een oppepper; zelfs als je allebei gezond bent, lukt het 1 op de 4 stellen om zwanger te worden, dus er is nog niets verloren. Op naar jullie volgende ronde! Nu kun je even rustig ademhalen, relaxen en een beetje aan iets anders denken, ja toch?

Hoi,
Ik kan me wel voorstellen dat je zo denkt hoor, maar ik zou daar niet teveel bij stil staan. Je bent nog maar net bezig en het kan alle kanten nog op. Mijn huisarts zei ook al, je moet niet teveel bezig zijn met het zwanger willen worden, jezelf aldoor dat soort dingen afvragen levert stress op, en onder stress ben je minder vruchtbaar. Dus ik zou gewoon van elkaar genieten, zo nu en dan even exrta getimed klussen en dan komt het vast wel.

Liefs MArianne

Meid, je bent pas net bezig met klussen. Ga je nu niet druk lopen maken of het ooit wel lukt, want dan is de kans groot dat het ook nooit lukt. Sorry hoor maar ik word zo moe en gefrustreerd van al die mensen die na 2-6 maanden klussen van die rare fratsen in hun hoofd gaan halen of het ooit wel lukt. Bij de een duurt het nu eenmaal langer dan bij de ander.

Terug
Bovenaan