Ongesteld :-(

A

Anoniem

Guest
Helaas ...

Het ziet er naar uit dat ik ongesteld aan het worden ben. Mijn NOD was ook inderdaad vandaag (6 aug.).

Nadat ik eind juni gestopt ben met de pil, heb ik nu dus 2 x een cyclus van 23 dagen gehad. We kunnen dus in ieder geval stellen dat mijn cyclus direct na het stoppen met de pil heel regelmatig lijkt te zijn.

Juul, wil je mij met een nieuwe NOD op de lijst zetten? Dat is nu 29 augustus. Het blijft ronde 3, want ik heb dit de vorige keer verkeerd doorgegeven.

Toch nog even een vraagje over innestelingsbloeding. Is het mogelijk dat je bij een korte cyclus zoals ik die heb van 23 dagen een innestelingsbloeding hebt vrij kort voor je NOD? Bijv. een dag voor je NOD?

Wie kan mij daar antwoord op geven?

Groetjes,
Empé

Hoi Empe!
Zo nu en dan kijk ik weleens op het zwanger forum en daar schijnt het weleens voor te komen,na je NOD,maar ook heb ik weleens berichtjes gelezen dat ervoor of idd tijdens je nod dit kan voor doen.Ik wil je absoluut geen valse hoop geven...
ik heb zelf een cyclus gemiddeld van 22dgn. (en mijn gyn zei dat alles helemaal goed was;ook al is ie kort)

Mischien dat iemand anders het zelf heeft meegemaakt en het uit eigen ervaring kan melden..

Succes!
gr. petra

Hoi Petra,

Bedankt voor je reactie. Hoe lang ben jij al "bezig" zwanger te worden?

Wij hebben dit keer tijdens de vruchtbare dagen 3 of 4 x geklust, maar helaas is het toch niet gelukt. Maar ik begrijp dat je eisprong niet altijd standaard "volgens de vruchtbaarheidskalender" verloopt.

Hoe zit dat bij jou? Heb jij een "standaard" eisprong of is je eisprong eerder of later in je cyclus?

mvg
Empé

Hoi Empe,

Ook ik heb wel eens gehoord dat de innesteling eigenlijk op ieder moment plaats kan vinden. Als je een korte cyclus hebt dan zou het helemaal niet vreemd zijn als dat vlak voor of na je NOD is.

Good luck,
Roos

Hoi Empé,

Ik vind het echt balen, ik hoopte met je metaalsmaak,dat we samen zouden verhuizen naar het april-forum.
Ik had deze maand volgens Brabbel(reddevillist) mijn eisprong op de 22e en inderdaad heb ik die gevoeld om toen ik de koffers aan het inladen was op Texel(rond 10 uur,denk ik)
Toen ik thuis was hadden we pas rond 21.00 uur de gelegenheid om te scoren,
omdat we twee weken niet hadden kunnen vrijen,was het supergeconcentreerd en ik heb na het vrijen een orgasme gehad(YES)

Ik was heel verbaasd dat het gelukt is, want we hadden maar één kans deze maand.

je moet maar zo denken, ik had de herstel operatie eind juli'03 en nu precies een jaar later, is het gelukt.
En nou nog de eerste 12 weken door.

Liefs Jeanette

Terug
Bovenaan