Ongesteld?

<p>Hallo allemaal</p><p>In december heb ik m'n spiraal eruit laten halen. De eerste paar dagen na het uithalen had ik was 'oud' bloed en vier dagen geleden ben ik ongesteld geworden. Voordat ik m'n spiraal had, had ik altijd dezelfde cyclus. Daar kon ik de klok op gelijk zetten. 9 dagen ongesteld en elke maand op dezelfde dag dat het begon. Nu ben ik afgelopen woensdag ongesteld geworden maar heeft heftig en vandaag is het over. Telt dit wel als een ongesteldheid? En vertelt dit iets over m'n cyclus?</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Hoi,
Mijn cyclus was ook anders voordat ik een spiraal had. De mijne is er in augustus uit gehaald en sinds september onregelmatige cycli tussen de 25 en 29 dagen. 
Ik ben 2 dagen echt ongesteld (rood bloed) en daarna nog 4 dagen bruine afscheiding wat steeds lichter wordt. 
Dus je kan er vanuit gaan dat dit je menstruatie was.
 
Ik denk dat je over een paar maanden pas echt kunt weten hoe je cyclus en menstruatie is zonder spiraal. Je lichaam moet het even zelf allemaal overnemen. Toen ik stopte met de pil, bleek ik erg onregelmatig te zijn van mezelf. Wat wel iedere keer zo is, is dat mijn menstruatie maar 4 dagen duurt, met de piek op dag 2 en 3 qua bloedverlies. Dus je hoeft echt geen hele week ongesteld te zijn om een menstruatie te hebben (bij wijze van dan) ;) 
 
Terug
Bovenaan