Ongesteld!

A

Anoniem

Guest
Joepie ik ben ongesteld en best een beetje blij dat het toch zo snel op gang is na 12 jaar pil slikken. Na 36 dagen dus.

Maar wat ik me nog afvroeg.. betekent ongesteld worden nu dat je sowieso een eisprong hebt gehad of kan je ook ongesteld worden zonder eisprong te hebben?

Juul, ik kan weer op de lijst! Mijn nieuwe NOD is 21 oktober (pfoe wat lang nog!).

Liefs, Aurora

Hoi Aurora.

Voor zover ik weet betekent dit dat je een eisprong gehad hebt. Je lichaam geeft namelijk hormonen af die het hele gebeuren in gang zetten.

Overigens, bij mijn eerste ronde was ik ook keurig na 32 dagen ongesteld, maar de tweede ronde duurde 43 dagen. Kijk dus niet raar op als deze ronde je cyclus opeens korter of langer is! Hoop het natuurlijk niet voor je!

Groetjes,
Jade

He meis,

ben blij voor je dat die ongi op gang is gekomen.
Allebei dor naar ronde nummero 2!!!!!!

Spannend he?
We houden elkaar op de hoogte oke?

Liefs Yvette

Hoi hoi,als je ongi bent wil niet zeggen dat je ook een eisprong hebt,dat is dus zeker niet waar,maar daar moet je je niet druk over maken hoor,ik las alleen dat er neer werd gezet dat je dan ook een eisprong hebt,maar dat hoeft dus niet,mensen die bijv een cyclus hebben van zeg maar korter dan 21 dagen,die hebben vaak geen eisprong omdat het vruchtje als hij bevrucht wordt,geen kans heeft om zich in te nestelen,ben blij dat je zo gauw ongi bent geworden dat is een goed teken,veel sucses gr manuela

Bedankt voor de reacties! En Yvette, we houden elkaar absoluut op de hoogte :) Je kan me ook mailen op prinsesaurora@hotmail.com als je wilt.

Groetjes, Aurora

Terug
Bovenaan