ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien een beetje rare vraag maar ik stel hem toch. Ik probeer achter het aantal dagen van mijn cycles te komen en weet dat je deze moet rekenen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid en dan weer tot de volgende keer. Nu heb ik voor mijn ongesteldheid altijd wat bruin/oranjig spul van tevoren. Reken je dit ook bij je ongesteldheid of wordt er echt pas gerekend wanneer er duidelijk bloed zichtbaar is. Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven op deze toch wel genante vraag.

Hoi Sophie,

Nou het is echt geen genante vraag hoor zit hier nu al heel wat maandjes en heb hem wel eerder gelezen en je kunt hier toch vragen wat je wilt dus gewoon doen hoor!

Ik heb altijd gelezen hier op het forum dat je moet tellen vanaf de dag dat je echt goed bloed hebt dus niet bruinig spul maar echt bloed.

Kijk ook eens op babybrabbel.nl en
9maaden.com of predictor.nl

hoop dat je hier verder mee kunt!

succes!

Groetjes; Chili

Hoi Sophie,

Het klopt wat Chili zegt. Ik heb het gister voor de zekerheid nagevraagd bij mn gyneacoloog.

Groetjes
patricia

Hoi Chili en Patricia',

Bedankt voor jullie reacties, weet ik gelijk vanaf wanneer ik moet rekenen. bedankt meiden.

groetjes sophie

Hoi Sophie,
Nou wat goed dat je deze vraag stelde. Dan heb ik dus altijd vanaf de verkeerde dag geteld!
Ik heb dan op bijvoorbeeld dinsdag paar buikkrampjes en een klein beetje 'bloed' ( bij het afvegen) en dan op vrijdag pas dat het echt doorzet. Ik rekende dan altijd vanaf de dinsdag. Maar als ik het goed begrijp moet dat de vrijdag zijn???????

Volgens mij begint je cyclus bij het kleine beetje bloed hoor!! Via andere site nagevraagd bij deskundige!

Terug
Bovenaan