Ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Januari dit jaar ben ik gestopt met de pil en nog steeds in afwachting... Ze zeggen dat je het beste zo'n drie maanden kunt wachten eer je voor het 'eggie' gaat, dus wij zijn nu zo'n 6 maanden bezig.
Nu vraag ik mij af; een dag voordat mijn ongesteldheid  doorzet heb ik vaak last van wat bruin verlies, heel donker bruin. Ik weet dat veel meiden dit hebben maar vraag mij af of dit de dag is waar je nieuwe cycles mee begint. Ik kan dit nergens terug vinden.
Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven!

Alvast bedankt!
Groetjes Sab

hoi Sab,

nee volgens mij moet je de dag van het bruinverlies niet meetellen voor je cyclus en pas beginnen met tellen op de dag waarop je echt ongi wordt en rood bloed verliest.
Maar dit is wat ik denk...misschien heeft iemand anders andere informatie voor je.

Succes,
Tamar

Hoi..

Ik heb net op het internet gevonden dat je pas begint te tellen vanaf de dag dat je rood bloed  verliest..Brengt me totaal in de war want ik heb helemaal geen rood bloedverlies gehad vorige maand..

Afwachten dus voor mij..en veel succes voor jou en alle andere meiden hier!!

Liefs Niunia

Hoi meiden,
 Je hoort zoveel verschillende verhalen! Nou ja, ik denk ook dat ik het een beetje los moet gaan laten. Mijn baarmoeder is niet mobiel en ligt ook gekanteld en gedraaid dus weet dat het moeizaam gaat. Ik ben te gespannen in mijn buik wat ook niet echt mee helpt... Hebben jullie tips om te ontspannen?

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan