Ongesteld????

A

Anoniem

Guest
Halo allemaal,

Ik ben net 1 1/2 week geleden 5 dagen ongesteld geweest, en nu vandaag werd ik weer ongesteld ik snap hier helemaal niks van heb dit nog nooit gehad!! Kent iemand dit probleem? Of weet iemand waar dit aan kan liggen??

liefs, suus

hai,

Ik weet niet hoe lang je al gestopt bent met de pil? Maar het kan zijn dat je lichaam nog ontregeld is. Het kan natuurlijk ook een innestelings bloeding zijn.
Ik hoop voor je het laatste!!!

Succes!

Groetjes Annie

He Suus,

geen idee wat het is. Het kan een innestelingsbloeding zijn maar dat is meestal veel minder dan een ongi (duurt ook maar 1 of 2 dagen). Heb het zelf ook gehad die herhaling van ongi en het bleek dat ik zwanger was! Ik dacht dus dat ik ongi was, amar dat was dus niet zo. Helaas bleek het achteraf een mk geweest te zijn, maar als je zwanger bent, hoeven bloedingen niet meteen te betekenen dat het mis is.Het komt ook regelmatig voor dat mensen bloedingen tijdens hun zwangerschap hebben en het gewoon een gezonde zwangerschap is.

Als ik jou was zou ik ff een paar dagen afwachten en kijken hoe hevig het nu is. Eventueel een testje doen dan weet je het in ieder geval zeker. als je toch zwanger blijkt te zijn is het goed om contact op te nemen met een verloskundige. Die kunnen dan controleren of het wel of niet goed zit. (mijn ervaring is dat een VK beter help dan een huisarts omdat een VK er dagelijks mee te maken heeft en een HA heeft het al enorm druk met andere dingen. Zal dus niet zoveel tijd voor je nemen als een VK)

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. En uiteraard snel zwanger bent!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan