ongesteld???

Ik ben (helaas) nog niet zwanger maar heb eigenlijk wel een vraag aan jullie.
Mijn laatste menstruatie duurde 31 dagen. Nu begon mijn ongi na 27 dagen. Op zich niets vreemd maar wat ik wel vreemd vond is dat het maar 1 1/2 dag heeft geduurd.
Het duurde ong. een 1/2 dag voor het doorzette en toen het eenmaal doorgezet was ben ik maar een goeie dag ongi geweest.

Wat denken jullie kan dit ook innestelingsbloed zijn geweest of duurt dat korter en is dat minder???

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Succes met jullie zwangerschap en geniet ervan!
 
Ik ben inmiddels 26 weken zwanger en heb een soortgelijke ervaring gehad. Maar toen was ik niet zwanger. Pas een maand later was ik wel zwanger. Omdat ik dus de vorige keer ook maar 1 dag menstrueerde dacht ik langer zwanger te zijn. Dit was niet zo. Volgens mijn huisarts kan de cyclus weleens afwijken van normaal, ook als je altijd regelmatig bent (ik was al 2 jaar gestopt met de pil en tot dan toe stipt op tijd). Ik zou zeggen, doe een test dan weet je of je zwanger bent. Succes ermee ! Groetjes Cato
 
Ik denk dat als je veel bloed hebt verloren je niet zwanger zult zijn, maar er is natuurlijk maar 1 manier om dat 100% zeker te weten. De test. Die kun je vanaf de eerste dag van je (verwachte) menstruatie doen.
Heel veel succes ermee en ik hoop dat je of zwanger bent of het heel snel zult worden. Het is echt mooi!!

Mariska (34 weken)
 
Terug
Bovenaan