Ongesteld

Wel verwacht, niet gehoopt maar toch gekomen: ben net ongesteld geworden. Zelfs een paar dagen te vroeg dus ik zat net helemaal verbaast op de wc. Het verklaart wel weer meteen mijn eetbui van gistermiddag.....
Dus ook de 6e IUI is mislukt en dat betekent dus dat we verder gaan met IVF. Het komt niet echt als een verassing dus wordt er niet echt depri van ofzo. Het is gewoon jammer maar we hebben deze kansen wel gegrepen en daar heb ik geen spijt van. Denk wel dat ik mezelf vanavond ga verwennen met een dikke reep chocola en een zak chips.......
Nu de afspraak in het IVF centrum van de VU afwachten op 9 november en dan gaan we er gewoon weer voor! Tot die tijd denk ik dat we het baby maken eens een keer lekker overslaan! We krijgen snel ons nieuwe huis en ik ben dan ook erg blij met die afleiding.
Ik hoop echt dat de andere IUI meiden hier meer geluk hebben! groetjes Noortje

quote: Noortje P schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2005 12:33:03'));

Wel verwacht, niet gehoopt maar toch gekomen: ben net ongesteld geworden. Zelfs een paar dagen te vroeg dus ik zat net helemaal verbaast op de wc. Het verklaart wel weer meteen mijn eetbui van gistermiddag.....
Dus ook de 6e IUI is mislukt en dat betekent dus dat we verder gaan met IVF. Het komt niet echt als een verassing dus wordt er niet echt depri van ofzo. Het is gewoon jammer maar we hebben deze kansen wel gegrepen en daar heb ik geen spijt van. Denk wel dat ik mezelf vanavond ga verwennen met een dikke reep chocola en een zak chips.......
Nu de afspraak in het IVF centrum van de VU afwachten op 9 november en dan gaan we er gewoon weer voor! Tot die tijd denk ik dat we het baby maken eens een keer lekker overslaan! We krijgen snel ons nieuwe huis en ik ben dan ook erg blij met die afleiding.
Ik hoop echt dat de andere IUI meiden hier meer geluk hebben! groetjes Noortje

HI NOOR,

Balen zeg!!! Je blijft toch hopen. Je bent inderdaad vroeg want donderdag zou je nod zijn. Waarschijnlijk mag je dan over 2 cyclussen beginnen dus over 4 weken. Dat zou net kunnen maar ik weet niet hoe flexibel ze zijn. Werken ze met een korte of lange schema? Dus moet je eerst een paar weken de pil slikken of niet?

Verwen jezelf maar lekker vandaag!

Nog 2 dagen en dan hebben wij ons eerste echo. Ben zo benieuwd of alles goed is..

gr
Marielle

Hoi,
Dat van kort of lang protocol etc. wordt de 9e besproken. Dan horen we verder hoe of wat. Ik verwacht dat we mijn volgende menstruatie gaan beginnen. Vind het wel goed zo . Wilde eigenlijk nu meteen wel door maar ik vind een maandje niks eigenlijk wel prima. Ik ben benieuwd naar je echo! Hoe voel je je?? groetjes

Ik voel mij prima. Al moet ik wel s'ochtends wat eten en drinken voordat ik opsta anders moet ik overgeven. Maar als ik dat gewoon doe dan voel ik mij prima. Alleen vaak de toilet in de nacht. ik vind het echt zo spannend donderdag. Als de echo goed is dan kan ik pas echt ademhalen! ik ben nu alweer 7w4d zwanger!
Voordat je het weet ben jij ook zwanger en dan gaat het echt snel!

He Noortje,

Wat jammer zeg. Ik had het echt voor je gehoopt dat iui toch wat zou kunnen worden.
Ik heb bewondering voor je hoe sterk je alles draagt!

liefs, Gonnie

Jammer Noortje dat je nu toch door moet. Je voelde het al aan he!?
Met IVF maak je echt veel meer kans hoor dus dat gaat absoluut helpen meissie!!
Geniet maar even lekker van die rustperiode want dan kun je zo in goede conditie aan de IVF beginnen!

lfs inge

hoi noor, balen voor je. We zitten nu in het zelfde schuitje meid. ben gisteren ook weer ongi geworden na de 6e keer. dus we gaan gewoon voor ivf,en dat biedt echt meer kansen. Ik ga de eerste keer voor 1 embryo terugplaatsing, mijn gevoel zegt 2, maar goed het is verstandiger met 1 te beginnen zeggen ze, maar goed dat is natuurlijk afhankelijk van meerdere factoren. Ik sta er ook gewoon nuchter tegenover, ga ook niet allerlei ' middeltjes' gebruiken om de kansen te verhogen, want ja het is toch een kwestie van wel of niet, ja toch. Succes de 9e. liefs simone

Lieve Noortje!

He meissie toch, wat vreselijk te horen, ik had goede hoop voor jou! Ik zocht iemand om me aan op te trekken: kijk maar het kan nog steeds zwanger raken met IUI. Bij mij is de hoop  bij  IUI namelijk een beetje vervlogen. Maar hoopte natuurlijk op goed nieuws van jou kant.

Nou weer een fase die jullie hebben doorlopen, op naar een nieuwe, nog heftigere...........dus je gaat er wel voor meis?

Goed dat je het zwanger worden even probeert te vergeten. Je ziet straks wel weer met IVF (als het zover is) maar het lijkt mij ook goed er even niet meer zo voor te gaan, zie maar ..............makkelijker gezegt dan gedaan maar goed.

En je hoort soms positieve berichten, eindelijk even niets, IVF wat eraan komt...................en dan plotseling alsnog spontaan zwanger.

Ik ga alsnog voor je duimen.

Ga je maar even lekker te buiten, verwen je zelf maar even flink je hebt het verdiend naar 6 slopende maanden, met elke keer weer de vraag............zou het dan nu?

Sterkte meissie

Terug
Bovenaan