ongesteld

Hallo allemaal.

Ik had een vraagje waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Bijna 6 weken geleden ben ik gecureteerd, na een zwangerschap van 11 weken. Nu ben ik weer ongesteld geworden, maar ik vloei zo erg!! Van morgen zat alles eronder, zowat tot aan mijn knieen. Normaal heb ik dat ooit zo erg. Als ik opsta voel ik het ook lopen, echt heel vies allemaal. Is dit normaal?? Zelfs de eerste menstruatie na mijn eerste bevalling bloedde ik niet zo. Het is wel gewoon helder bloed, maar het ruikt ook wat anders. ( Sorry voor het minder smakelijk verhaal, maar ik weet niet wie ik moet vragen).

Groetjes, Marijke

Hi Marijke,

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar het klinkt wel heftig. Als je er onzeker over bent, kun je het beste even de gynaecoloog bellen die jou heeft behandeld. Heb je geen nummer meegekregen dat je kon bellen bij onzekerheden en problemen? Mijn ziekenhuis gaf mij dat nummer mee. Ik hoop dat zij je snel kunnen geruststellen.

Groetjes,
Ongeduldje32

Hoi marijke,

Ik heb in februari een miskraam gehad en ik herken jouw verhaal wel. Ik heb normaal een menstruatie van maar 3 a 4 dagen en licht bloedverlies maar die 1e keer na mijn miskraam was het een en al bloed 8 dagen lang !!! Ik denk niet dat je je ongerust hoeft te maken zolang er maar geen stolsels bij zitten. De 2e menstruatie was al weer normaal.

Groetjes,

Corina

Hai Marijke,

Ik heb in Maart een miskraam gehad en toen bloedde ik heel erg. Precies 4 weken later werd ik ongesteld en de hoeveelheid bloed wat ik toen verloor leek wel op de miskraam zelf. Het is helemaal goedgekomen. Succes en sterkte.

Terug
Bovenaan