ongesteld???

Hallo meiden,

Ik heb gisteren en vandaag een hele lichte bloeding gehad. Beetje zoals het begin van ongesteld worden. Ben heel benieuwd of het nu doorzet, dan kunnen we weer! Zou precies 4 weken geleden zijn, dus zoals mijn normale cyclus.  
Ga er vanuit dat ik weer snel zwanger wordt omdat het  drie keer heel snel ging. Zul je net zien dat het nu langer duurt.

Ik vroeg me af of de 1e keer na een miskraam ook hetzelfde is wat ongesteld zijn betreft. Of kan het ook zijn dat je  veel minder bloed verliest?

groetjes Empe

Hoi,
Ik had toen mijn derde zwangerschap mis ging, na 37 dagen weer mijn menstruatie. Die was wel wat heftiger..
Hoorde dat dat nog met de laatste restjes te maken kan hebben..
Wel meteen die maand weer zwanger geworden..gelukkig..
De eerste drie keer zwanger binnen drie maanden, en nu dus meteen..Het kan dus.
Ben vandaag 15 weken, vind het nog spannend. Met 8 weken en 13 weken een mooie echo gehad..
Toch voel ik de baby nog niet met zekerheid bewegen....twijfel nog..dat maakt me onzeker..
De tweede voelde ik nl al eerder..lastig he??
Positief blijven dus maar..
Succes hoor!!
Groet R

Hai,

Ik  ben na mijn  1e miskraam, precies een maand later weer ongesteld geworden.
Bij mij was dat een normale ongesteldheid.

Ben benieuwd of ik nu ook over een maand weer ongi word...
Het aftellen is weer begonnen....

Groetjes Jaikke

Hoi Empe,

ik had de eerste menstruatie precies 28 dagen na mijn curretage .
Die was wel minder dan normaal en korter. Dit bij de nacontrole gevraagd aan de gyn of dit normaal was. Zij zei van wel omdat je helemaal bent schoongemaakt. Ik weet niet of jij gecuriteerd bent, want als het via de natuurlijke weg is gegaan dan weet ik het niet.

Succes.
Groetjes Miranda

Hoi,

Ik heb 13 december een curettage gehad, en precies 35 later kreeg ik mijn eerste menstruatie. Dat was dus afgelopen dinsdag. Ik ben nu (6 dagen later dus) nog steeds erg ongesteld. Normaal heb ik het maar 4 tot 5 dagen.

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan