ongesteld???????

hallo mensen hier ben ik weer
ben 8 weken geleden bevallen van een tweeling   en sinds gisteren ben ik aan het vloeien ongesteld dus . is het wel normaal?? ik geef volledig borstvoeding af en toe 2x zo bijvoeding fles dus . wie weet of het normaal is want ik had ergens geleden dat als je borst geef wordt je niet ongesteld . nu weet ik het niet meer   of is het iets anders .

alvast bedankt
groetjes

Hoi Jantje,

Sommige vrouwen worden als ze bv geven langere tijd  niet ongesteld, anderen wel. Ben bang dat je gewoon pech hebt wat dat betreft...en dat je dus gewoon ongesteld bent.

Groetjes,

Eveline

hallo

ik heb 11 mnd lang bv gegeven, toen met 11 mnd gaf mijn dochter helaas zelf aan dat het voloende was, ik gaf op dat moment nog 5x per dag een bv.

toen mijn dohter 14 weken was werd ik voor het eerst ongesteld, vanaf die tijd ben ik het steeds geworden, eerst met 7 weken er tussen ton met 6 weken er tussen toen met 5 weken er tussen en daarna gelijk om de 4 weken. ben nu zwanger vvan nummer 2 ben nu 35 wek zwanger.

bv heeft niks te maken hoelang je geen ongesteldheid krijgt. is bij elk mens weer anders. zo is het ook dat je tijdens je bv WEL ZWANGER KAN WORDEN
als de voedingen echt binnen de 3 ur gegeven worden dus OOK S'NACHTS   dan ben je nog wel beschrmd, maarzodra er meer tijd tussen zit kan je dus wel degelijk zwanger worden

succes mensen

ik denk dat je inderdaad gewoon "pech" hebt.
Ik geef nu ruim 11 maanden bv en pas 1 keer ongesteld geweest, nu een maand geleden, weet ook niet of het nu weer gewoon regelmatig komt.
Misschien iemand die dat weet, ik zit er nu weer op te "wachten"

Ik heb 6 en een halve maand borstvoeding gegeven en inderdaad niet gevloeid. Nu is Noortje 8 maanden en ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Zo zie je maar, iedereen is anders.

Hoi hoi!!
Is helemaal niet erg hoor! Ik was al na 3 weken na de bevalling ongesteld en mij hebben ze toen verteld dat de dat dat aangeeft of je baarmoeder weer klaar is voor een nieuwe zwagerschap..de een is dus gewoon wat sneller dan de ander..
liefs

Terug
Bovenaan