ongesteld....

Ik wist niet waar ik het anders moest vragen! dus dan maar in dit forum....
Ik ben drie maanden geleden bevallen van een dochtertje. Ze krijgt nu twee keer borstvoeding en drie keer de fles. Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden en vind dit een beetje vreemd. Zijn er meer moeders die dit herkennen?

Alvast bedankt
 
Hoi,
dit is niet vreemd hoor, ik ging met 3 maanden afbouwen, en met 4 maanden was ik gestopt met bv, daarna duurde het nog een aantal weken voordat ik ongesteld werd, maar let wel op hoor want je bent hartstikke vruchtbaar, ik was na 2 x ongesteld weer zwanger!
Bij mij was dit wel gepland hoor.
Daan
 
Hoi

Ik werd pas weer ongesteld, toen ik helemaal gestopt was met de borstvoeding. Ik heb 5,5 maand borstvoeding gegeven. En werd dus ongeveer 6 maanden na de bevalling pas ongesteld. Dus zo vreemd is het niet dat je nog niet ongesteld bent geworden.

Groetjes Ria
 
Het is heel normaal dat het even duurt voordat je weer ongesteld wordt. Helemaal als je nog ( gedeeltelijk ) borstvoeding geeft. Bij mij heeft het 10 maanden geduurd ( heerlijk)
 
Niks vreemds aan. Heb mijn dochter 6 mnd bortvoeding gegeven en werd pas in maand 7 weer ongesteld. Ik zou zeggen geniet er nog even van! Het kan wel zo zijn dat je menstruatie nu heviger is. Ik merk zelf geen verschil.
 
Terug
Bovenaan