ongesteld

Op 5 november heb ik mijn eerste menstruatie weer gehad.Zou officieel weer op 5 december moeten, maar ben het nog steeds niet weer geweest.Duurt het dan lang dat het weer op regelmatige dagen komt.Mijn zoontje is morgen 5 maand. please help me.

Alvast bedankt.
 
Ik weet niet wat je geeft borstvoeding of flesvoeding. Bij borstvoeding kan het wel heel lang duren voordat je het weer bent. Mijn dochter heeft 6 mnd. borstvoeding gehad en ben het al die tijd niet meer geweest. Toen ik stopte was ik met een paar dagen ongesteld. Eerst wel een beetje onregelmatig dan was ik het een beetje zo 2 of 3 dagen en dan stopte het weer en dan was ik het zo weer. Dat was eigenlijk maar eventjes en nu is ze 9 mnd. en ben ik al weer 2 keer gewoon ongesteld geweest wel met een regelmaat. 3 weken niet en dan 1 week. Ik ga er nu vanuit dat het weer op regel is, voor mijn zwangerschap was ik aan de pil en toen ik stopte omdat ik zwanger wilde worden toen was ik het heel onregelmatig. Kon er geen touw van op aan, maar ik was wel vrij snel zwanger.
Als je geen anticonceptie gebruikt kun je wel zwanger worden hoor ook als je borstvoeding geeft.
Hopelijk ben je het dan maar gauw weer, ik denk dat het ook wel tijd nodig heeft om weer wat op het ritme te komen.
In elk geval sterkte ermee!
 
Ik ben 8 weken geleden voor het eerst ongesteld geweest, dus ik was in de veronderstelling dat ik wederom zwanger zou zijn, maar na een test blijkt dit (gelukkig) niet te zijn. Wel heb ik heel veel last van afscheiding. Mijn dochter is 4 maanden
 
mijn zoontje is bijna 14 maanden en mijn cyclus is nog steeds niet als vanouds. Vraag me af of het dat uberhaupt nog wel wordt. Ik heb maar 4 weken borstvoeding gegeven. Dus daar kan het niet aan liggen.....
 
Terug
Bovenaan