ongesteld

Hallo

Mijn zoontje is nu 9 weken.Op 19 april was ik voor eerste keer ongesteld. Ik had 4 dangen bloedverlies 2 dagen nix en toen weer bloedverlies.Dit heb ik nu nog altijd...De eerste dag van mn menstruatie was ik met de pil begonnen.Nu is mn stripje al bijna op...

Voor ik met de pil stopte nam ik strip volledig op.Dan 7 dagen niet en in die 7 dagen was ik ongesteld...Hoe gaat dat nu gaan??   Als dit stripje pil op is en ik niet meer bloedverlies heb zijn we dan al veilig of moet je al paar maanden pil pakken voor het veilig is?

Groetjes carol

Hoi!

Ik heb geen idee, want ik ben na de bevalling niet meer gestart met de pil, maar ik zou voor zo'n vraag even de huisarts bellen. Meestal kunnen zij precies antwoord geven, dan weet je tenminste zeker wanneer de pil nu wel of niet werkt.

Groetjes,
Dionne

de pil is al veilig sinds de 1e dag dat je de pil slikt! staat in de bijsluiter van mijn pil!
de 1e keer dat ik ongesteld was duurde bij mij ook een hele strip, maar je bent wel gewoon beschermd dan naar mijn idee en anders kun je het voor de zeker heid even bij de huisarts vragen

liefs Wilma

Als je de 1e strip niet begonnen bent op de eerste dag van je menstruatie, dan is die niet veilig. Daarna gewoon een stopweek inlassen en als je dan met de 2e strip begint is deze gewoon veilig!! Door de hormonen kan er dan al geen eisprong meer plaatsvinden. Je baarmoederslijmvlies kan in het begin nog "van slag" zijn en flink rommelen met bloedverlies, doorbraakbloedingen etc, maar dit zegt niets over de anti-conceptie! Het duurt weer even voordat het weer in balans is, schijnt.

Ik ben zelf al 2 weken flink ongesteld en ga nu aan mijn stopweek beginnen...

Groetjes, Karin
Mama van Christian ( 11 weken)

Terug
Bovenaan