ongesteld

hoi..

een week voor dat mijn dochter 5mnd werd werd ik ineens ongi.. 2/3 dagen maar,en wonder boven wonder weinig tot geen last,terwijl ik voor de zwangerschap vaak krom lag vd pijn de eerste 2 dagen vd menstruatie!

nu al bijna een half jaar is mn dochter,ma nog niet weer ongi geweest...

zou ik misschien....? of zal het niet regelamtig gelijk zijn..

hmmm... hoe zit dit bij jullie??
(ik geef nog steeds bv trouwens)
xxx

hoi
ik geef geen bv,maar ik weet wel dat je met bv vaak niet regelmatig ongesteld word.ik geef flesvoeding en bij mij is t ook nog erg ongeorganiseerd.ik heb 2 maanden de pil geslikt en toen weer gestopt ivm 2e kinderwens.ik werd toen pas na 8 weken weer ongesteld.de keer erna na 5 weken.
jij wou toch ook snel een 2e,of was jij dat niet?
groetjes kari

he kari..

hahah ja dat was ik.. goed onthouden!
ik gebruik nog geen pil,en eigenlijk ook geen condooms,meer voor het zingen de kerk uit zeg ma,willen wel heel graag een 2e,ma tis niet erg verstandig.. ik heb momenteel een hernia... dus tja.. ma we zouden wel graag de 2e vlak achter elkaar willen.. ma ja we zien wel.. het gaat al iets beterder dus zien wel..

hoest met jou dan? al btje geluk?
hoe lang duurde het bij de 1ste dan? bij ons wel een tijdje!

succes!

xxx

Ik ben de 1e keer ongesteld geworden toen ik stopte met BV (10 weken), de 2e keer met 16 weken en nu net de 3e keer (20 weken). Ik was altijd om de 4 weken dus wellicht dat de regelmaat er weer in zit...
Ik voel ook helemaal geen pijn meer (al was het voorheen niet echt erg...), heb nu geen klachten, behalve het veel forsere bloedverlies!
Ik ben nu vandaag weer fors doorgelekt, grote vlekken op mijn spijkerbroek, ik schaam me dood! Ik moet nu echt om de 3 uur maandverband wisselen (maatje super natuurlijk!), maar dat vergeet ik omdat ik niet hoef te plassen en helemaal geen buikpijn e.d. heb... Vroeger had ik NOOIT problemen met doorlekken, maar ja, toen was het niet zo'n zondvloed... Ik hoop echt dat dat nog bijtrekt de komende maanden!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

ppfff sinds maandag geef ik 1 fles ipv bv en vanochtend ongi geworden. Precies nu ik een paar nachtjes uit logeren ben bij mijn schoonouders in het midden van het land! Gelukkig heb ik altijd wat bij me. Vera is volgende week 6 maand. Vond het wel lekker de afgelopen maanden zonder!!

Oja, dat je nu geen pijn meer hebt is logisch, want je baarmoeder is opgerekt geweest in de zwangerschap en na zoiets heftigs reageert die niet meer op iets 'simpels' als ongi.

Terug
Bovenaan