ongesteld?

Hoi!
Zijn jullie alweer ongesteld geworden? Ik ben nu sinds ruim een week ongesteld. Denk ik. (anders heb ik een heftige bloeding..) Maar vind het wel lang duren en zit niet op extra bloedverlies te wachten ;-) aangezien ik al 3,5 liter ben verloren bij de bevalling en mijn hb nog steeds niet op peil is.

groetjes, Rudy

hallo Rudy,

nee hier nog geen menstruatie te bekennen.
Ik "wacht" er rustig op...
Na de bevalling heb ik maar 3 dagen normaal gevloeid en daarna eigenlijk zo minimaal dat een maandverband al bijna te veel was...
Isis is nu bijna 5 wkn oud. Maar een menstruatie kan lang op zich laten wachten. En in mijn geval misschien wel heel erg lang, want ik heb PCO. Daardoor krijg ik geen eisprong en zonder eisprong ook geen menstruatie.
Maar ik ben gisteren bij de huisarts geweest en heb de pil al weer meegekregen.
Duurt het te lang voordat er een menstruatie komt, dan mag ik gewoon beginnen. (alleen de 1e maand is dan niet veilig)

Hopelijk houdt je menstruatie snel op en verlies je dus niet veel bloed, want je hebt idd best wel wat verloren zo te lezen... Ik had bij mijn bevalling maar 200 cc bloed verloren... best een verschilletje met jou dus...

grtjs en succes
mama peet

hoi,

ook hier nog geen menstruatie te bekkenen. lois is vandaag 6 wk oud. volgens de vk waar ik van de week op nacontrole was moet het binnen nu en 2 weken wel komen, mijn cyclus was regelmatig voor me zw, schap. Ook hier ligt de pil klaar voor dag 1.

xx bambi

Terug
Bovenaan