ongesteld????

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen. Daarna heb ik ongeveer 2 weken flink gevloeid. Na die twee weken verloor ik maar een heel klein beetje bloed. had genoeg aan een inlegkruisje. eergisteren was alles gestopt, maar vandaag verlies ik weer ineens aardig wat bloed. maar het is wel heel donker van kleur bijna zwart. Is dit nou nog van de bevalling of ben ik gewoon weer ongesteld geworden??  

groetjes,
Patricia

quote: patje1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2007 20:46:45'));

Hoi Dames,

Ik ben bijna 6 weken geleden bevallen. Daarna heb ik ongeveer 2 weken flink gevloeid. Na die twee weken verloor ik maar een heel klein beetje bloed. had genoeg aan een inlegkruisje. eergisteren was alles gestopt, maar vandaag verlies ik weer ineens aardig wat bloed. maar het is wel heel donker van kleur bijna zwart. Is dit nou nog van de bevalling of ben ik gewoon weer ongesteld geworden??  

groetjes,
Patricia

Hoi!
Ik ben bijna 7 weken geleden bevallen en heb hetzelfde gehad: eerst 2 weken flink gevloeid, daarna alleen inlegkruisjes. En een paar dagen zonder. Daarna kwam het van de week ineens weer met vers bloed erbij en volgens mij is het echt ongesteldheid. Inmiddels is het weer bijna afgelopen. Maar vaak zeggen ze met BV word je niet ongesteld...dat gaat dus (helaas) bij mij niet op.

Groetjes, Judith.

hoi,

ik geef ook bv daarom dacht ik ook dat het nog niet kon. maar moet het dan ook niet een beetje helderder bloed zijn? dit is namelijk bijna zwart

gr

Ik ben bijna 7 weken gelden bevallen en nu voor het eerst ongesteld. Het begon al op de 9e met heel donkerbruin en sinds zaterdag is het echt bloed. Dus zwart kan wel het begin zijn je menstruatie.

Ik vloei wel heel erg, ik loop weer met het kraamverband :-( Het is net of ik leeg loop, dat had ik na de geboorte van mijn oudste helemaal niet, maarja hopelijk is het de volgende keer wat minder.

Het is nu bijna 7 weken na mijn bevalling, ik heb 3-4 weken gevloeid na mijn bevalling, met 6 weken ben ik normaal ongesteld geworden (wel wat meer pijn dan normaal) maar nu is het alweer over (dus 4-5 dagen) nu hoop ik mijn oude (hele nette) cyclus weer terugkrijg en dan ga ik een spiraaltje laten plaatsen (wil eerst mijn hormonen weer rustig hebben voordat ik dat ga doen) in de tussentijd vrijen we maar gewoon niet (ik vind condoom  niet veilig genoeg namelijk) en wil (NOG) niet zwanger worden OOIT wel weer natuurlijk maar nu echt niet haha (eerst effe bijkomen) dus dan maar effe wachten (maakt het alleen maar spannender!)

sinds gisteravond is het toch overgegaan in gewoon bloed. jammer jammer jammer ik had echt gehoopt dat door de bv de ongesteldheid wat langer weg zou blijven.

Terug
Bovenaan