ongesteld

A

Anoniem

Guest
wie van jullie is er al ongesteld? of al geweest?

ik ben 5 weken geleden bevallen en gister kondigde het zich al weer aan..

ik dacht noh oooh als dit het is.. maar niets is minder waar

het stroomt er gewoon letterlijk uit en ook bloedstolsels komen er mee

toevallig moest ik het zh bellen dus heb het gelijk gevraagd en die vrouw zei dat het volkomen normaal is dat het helemaal overhoop ligt..

anderen ook zo erg??

Liefs Pascale

Ik heb ook al weer een menstruatie gehad, maar deze was gewoon van normale proporties. Ik vloei normaal vrij weinig en dat was nu ook zo. Ook had ik er geen stolsel bij enz.
Ik ben erg benieuwd wanneer de volgende opduikt!! Voor mijn zwangerschap was het zeer onregelmatig dus ik hoop dat de hormonenboost tijdens de zwangerschap hier weer wat meer regelmaat in heeft gebracht.

groetjes Cathelijne

dit is echt wel grappig......jij alweer ongesteld....en ik vloei nog van de bevalling.......(ben 31/12 pas bevallen hoor.....) maar wel leuk om te zien dat we over zo'n uitgestrekte periode allemaal zijn bevallen.

Succes met je eerste ongesteldheid........geef je overigens borstvoeding???

gr mama van MD en JA

hoi
bij mij melde het zich mooi weer na 4 wk,en moet wel zeggen dat ik echt een dag had met stolsels en veel bloed,maar na 5 dg was het over en heb nu helemaal nix meer
gr wendy

nee ik geef geen borstvoeding

wendolientje, hopelijk gebeurt bij mij hetzelfde als bij jou, pff dit is echt niet prettig..

liefs Pascale

De bloeding van de bevalling is gestopt..
Ik wacht af tot ik weer ongesteld word!

Aankomende zondag is het 6 weken geleden de bevalling maar heb nog geen gevoel van ongesteld worden.

x Lies

ik ben ongeveer 2 weken geleden gestopt met vloeien, wel heel veel slijm nog en ineens die ongesteldheid..
heb ook niks voelen aankomen(voor mn zwangerschap wel altijd) helaas voel ik het nu wel.. :(

Ik geef BV en ben nog niet ongesteld geweest. Heb soms wel het idee het te worden, krijg dan die buikpijn.....

Terug
Bovenaan