Ongesteld

Hoi,

Nog een onderwerpje waar ik wel benieuwd naar ben wanneer zijn jullie weer ongesteld geworden, mijn zoontje is nu 8,5 maand en ik ben nog steeds niet ongesteld, moet ik me zorgen gaan maken?

Ik werd na het stoppen met borstvoeden meteen weer ongesteld. ( 5 mnd na bevalling)
Door het borstvoeden kan het zijn dat je niet ongesteld worden.
Volgens mij is zonder borstvoeden de richtlijn maximaal een jaar na je bevalling......

Heb je 6 maanden borstvoeding gegeven? Je lichaam heeft een possje nodig om weer op gang te komen. Als je met de borstvoeidng volledig bent gestopt, mag je er maximaal een halfjaar over doen. daarna is het verstandig wel even naar de huisarts te gaan. Dit zei mijn verloskundige destijds....

hallo,

ik ben een meelees mama van dit forum en actief op het zomer 2006 forum....maar 18 januari ben ik bevallen van een dochter linsey en heb 6 maand borstvoeding gegeven en werd even daarna weer ongesteld.....

Het is normaal dat als je nog 3 tot 4 voedingen geeft je hormoonhuishouding nog in de war is......maar zou het miss ook kunnen dat je weer zwanger bent???? dat is nl bij ons in de omgeving heel veel gebeurd....

en anders ff de huisarts bellen....

suc6

groetjes denise
mv Yoëll 28-07-2006 en Linsey 18-01-2009

Hoi,

Bedankt voor jullie reakties, ik ben vanaf heden gestopt met borstvoeding aangezien ik een prednisonkuur heb en dus geen borstvoeding meer mag geven. Dus dat wordt 's-nacht naar beneden voor een fles (gaap). Maarja ik ga morgen ook maar effe een zwangersschapstest halen hoewel me de kans eigelijk nul lijktmaarja met die kuur en stel dat ik zwanger ben is dat ook geen goede combi.
Dus nu maarduimen dat ik niet zwanger ben hoor want 3 van die koters vind ik eigelijk wel genoeg nee een vierde zit ik effe niet op te wachten.
Ik hou jullie op de hoogte.

Hey,

ik heb tot feb. volledig bv gegeven, vanaf april 3 bv/2fv vanaf juli 2 bv/ 2 fv toen dacht ik "nu zal ik wel ongesteld gaan worden" maar nee hoor nog niet.

Vanaf juli ging ik weer een borstvoeding minder geven toen dacht ik weer "nu zal ik wel ongesteld gaan worden" maar nee hoor nog niet.

In augustus gaf ik nog maar een voeding per dag, maar nog niet ongesteld.

Nu geef ik al 4 weken geen borstvoeding meer maar ongesteld worden....niet dus. Ook niet zwanger hoor, want daar ga je dan ook aan twijfelen.

Gewoon langzaam waarschijnlijk.

Hai!

De eerste keer was al weer vrij snel na de bevalling. Na een week of 6 geloof ik, ik ben het alweer vergeten zo gewoon vind ik het alweer. Maar dat terwijl ik tot bijna 6 maanden volledig bv heb gegeven. Voor mij maakte bv dus niets uit..... (wat betreft ongi worden)

Gr Antoi

Terug
Bovenaan