Ongesteld

ik ben 30 dagen geleden weer voor t eerst na de bevalling ongesteld geweest. was echt een hele lichte ongesteldheid. had juist heel zwaar verwacht.
Nu is het de tijd volgens een normale cyclus dat ik weer ongesteld zou moeten worden maar nog helemaal geen teken van. Heb ook helemaal geen last van rug en buikpijn zoals ik vorige maand wel erg had.
Hoe lang duurde het bij jullie totdat de menstruatie weer helemaal op orde was? ik wil eigenlijk wel weer met de pil beginnen, maar wil eerst gewoon ongesteld zijn geweest omdat ik voor de zw schap na t stoppen met de pil helemaal niet ongesteld ben geweest. ff kijken hoe mijn normale cyclus is...
maar ben het niet gewend dat mijn cycslus langer dan 28 dagen duurt.
zou toch niet zwanger zijn ;)
ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat/is gegaan.
Groetjes

oh jeetje zeg dat zou toch niet ;)
nee even zonder gein, ben eigenlijk gelijk weer met de pil begonnen toen ik na 6 weken gestopt was met bv. mijn eigen cyclus is erg lang ik werd pas na 41 dagen ongesteld de eerste keer en de tweede keer na 46 dagen, toen wa ik zwanger wat volgens de verloskundige echt mazzel was met zo'n cyclus..

je lichaam is toch nog aan het ontzwangeren voor het zelfde geval ben je morgen ongesteld weet je toch niet, het moet toch zijn ritme weer vinden denk ik..

groetjes non

Hoi,

bij mijn oudste was ik 6 weken na de bevalling (keizersnee) weer ongesteld. Toen 4 weken later, toen 8 of 10, weet het niet meer precies, helemaal niet regelmatig in ieder geval. Toen Tijn 5 maanden was was ik 3 maal ongesteld geweest en weer zwanger. Onze uitgerekende datum scheelde 3 weken met die van de gyn. Dat alles terwijl ik volledige borstvoeding gaf.
Nu 1 keer ongesteld geweest, nu ruim een maand geleden. (nee, niet zwanger, condooms gebruikt en daarnaast was ik bij de heren al voordat ik kon testen kotsmisselijk) Afwachten wanneer de volgende keer komt maar kan je dus niet zo goed vertellen wanneer het weer regelmatig is...

groetjes Natasja

Tja.. ik heb best geluk wat dat betreft. Ik werd 4 weken (!) na de bevalling al ongesteld. Sinds dien heb ik gewoon een cyclus van tussen de 28 en 31 dagen, niet 100% regelmatig dus, maar wel behoorlijk.

Ik denk inderdaad dat je het gewoon nog even moet afwachten. Mocht het op een gegeven moment echt te lang gaan duren kan je altijd nog een zwangerschapstest doen, als je dat denkt. Maar je kan ook je huisarts even om advies vragen als je weer wilt beginnen met de pil.

Ik denk dat het heel erg verschilt wanneer het weer regelmatig zou kunnen worden. Je kan in principe gewoon op de bonnevooi beginnen met de pil, dan weet je zeker dat je binnen 2 maanden weer regelmatig ongesteld bent.

Ongesteld? Ik heb de eerste 3 maanden borstvoeding gegeven en was keurig 4 weken na de bevalling ongesteld. Alleen nog erg weinig. Weer 4 weken later nog een keer. En toen na 2 weken weer nogal heftig. En na 2 weken weer. Nu zat er de laatste keer gelukkig weer 4 weken tussen. Ik hoop dat het zo blijft.

Liefs,

M'n meissie is nu bijna 6 mnd. Nog steeds geen teken v ongi !
Ik slik de mini pil. Wij gaan 1 januari 2011 stoppen met de pil mits ik geen last meer heb van m'n buik (keizersnee en heb einde v/d week buikpijn).
Ik vraag mij af hoelang het kan duren....

x

Terug
Bovenaan