ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
ik ben ongesteld geworden!!! was nog nooit zo blij.
ik zat op de wc en zag al wat donkers aan komen, dus ik riep heel hard "ja hoor het komt er aan"waar om mijn dochtertje wel heel grappig reageerde "wie komt er aan mama"
nou ja, we kunnen er weer even tegen aan...
en voor de aanstaande mama`s die niet ongi worden ik duim voor jullie dat jullie dan mooie streepjes mogen krijgen!! Ik ga even genieten van de BUIKPIJN :S (NOT)

Gek he, dat je dan zo blij kunt zijn dat je ongesteld bent geworden! Geeft toch weer wat duidelijkheid en zelf vind ik het prettig dat ik weet dat mijn lichaam nu zonder pil het ritme gewoon overneemt!
Op naar de volgende ronde dus!
Succes...!

ja idd hoop echt dat de andere meiden die in onzekerheid zitten of snel een dikke posi test hebben of gwn ongi worden , zodat we verder kunnen....
ik zit nog in afwachting

Op naar de volgende ronde! dan gaan we gewoon met z'n allen door naar Zwanger zijn!!

Geniet van je buikpijn haha.

Liefs

pffff heb op dit moment knallende koppijn!! ik was vorige maand( was wel de eerste keer weer "normaal"ongesteld") heeeel erg ongesteld! dit keer is het te doen!! alleen qua klachten wel heavy! hopen dat het snel weer over is ;)

heel erg herkenbaar Noeltje! die heftige koppijn en zo! pfffff heb nog nooit zoveel gezien in mijn leven! tjonge

Hopelijk ben je daar weer gauw af en kan je weer "normaal" functioneren!

Terug
Bovenaan