Ongesteld...

A

Anoniem

Guest
Zo na 15 maanden voor het eerst weer ongesteld, valt dat weer even tegen. Lang leve de paracetamol!

Zijn er nog moeders die nog niet ongesteld zijn? Zijn natuulijk nog enkelen die volledige bv geven.

Valt tegen dan he, opeens weer ongesteld zijn. Ik geef idd nog volledige bv, dus gelukkig nog niet ongesteld geweest.

Hé bah ja, ongesteld zijn! Ik heb mijn portie wel weer gehad in de tijd dat ik zwanger probeerde te raken (we zijn alles bij elkaar 2,5 jaar aan het klussen geweest) Ik geef nu nog steeds volledige bv maar was na 4 weken al weer ongesteld helaas..... Hebben we snel wat aan gedaan, 6 weken na de bevalling weer de Mirena laten plaatsen en dat was genoeg ;-)

dat is balen zeg, hier gelukkig nog niet ongesteld en het mag van mij wel wegblijven hoor bah

soooo nu pas ben jaloers was al na 7 weken ongesteld.....dus al weer in het ritme van de paracetmol, maandverband enz enz....

zo dat zal idd weer tegen vallen,
ik ben nog niet weer ongesteld geweest, en ben er t weekend achter gekomen dat ik dat het eerste jaar ook niet weer ga worden, want k ben weer zwanger!!! :>

@mloes1 jaa gefeliciteerd!
Heb je in maart ook een baby gekregen of ben je van een andere mammaclub ?

Terug
Bovenaan