ongesteld

ik ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden.morgen is mijn meisje 7wkn oud.nu vroeg ik me af of je eigenlijk gewoon tampons mag gebruiken.en waren jullie langer ongesteld omdat het weer de 1e keer is.ik heb volgende week mijn nacontrole bij de vk en ben dan liever niet ong meer.anders verzet ik mn afspraak liever een weekje.

ik heb mijn menstruatie nog niet gehad, maar volgensmij mag je gewoon tampons gebruiken!!
zoals ik van de meeste hoor kan de menstruatie de eerste keer wel wat heftiger zijn, dus meer verlies enzo.. of die echt langer duurt weet ik niet..

Ik heb inmiddels ook mijn eerste menstruatie achter de rug. Het was wel wat heftiger dan anders, maar duurde opzich niet langer.(5 dgn)
Ik had de eerste 2 dagen we een kraamverband in, omdat ik het idee had dat gewoon maandverband het niet aankon.
Ik heb geen tampon gebruikt.... door de hoeveelheid.
Succes!

Hier ook de eerste menstruatie al gehad. Ik had het altijd al behoorlijk heftig dus bij mij is het juist minder geworden (nu hopen dat het zo blijft). Het hoeft (gelukkig) niet bij elke vrouw zo te zijn dat het heftiger is dan voorheen en de 1e keer na het vloeien. Volgens mij was ik het wel ietsje langer dan voorheen, gewoon troep wat ik bleef verliezen.
Of je tampons kan gebruiken weet ik eigenlijk niet. Volgens mij mag het wel, het mocht alleen niet bij het vloeien na de bevalling omdat het dan kan gaan broeien van binnen terwijl je een wond in je buik hebt en het dus infecties kan veroorzaken. Dus als je je kraamperiode voorbij bent en dan ongesteld wordt mag het volgens mij wel. Anders even je vk bellen om navraag te doen.

Ik was ruim 2 weken ongeteld (vanaf egin tot echt de laatste druppels en ook heel vroeg...maar ik ben normaal ook erg lang ongesteld, maar niet zo lang..

toen ons meisje 7 weken was voor het 1st weer ongesteld geworden. idd wel wat heftiger als normaal maar er ook binnen 5 dagen vanaf.
heb de 1e 2 dagen maandverband gebruikt daarna weer tampon vind ik zelf prettiger

Terug
Bovenaan