tjee wat valt dat weer tegen zeg ben na 19 maanden niet meer ongesteldzijn het weer geworden, morgen gesprek met huisarts ivm voorbehoedsmiddel. kon voor de zwangerschap niet meer tegen de pil had er al meerdere geprobeerd. nuvaring was ook geen succes, spiraal al helemaal niet heb er een curretage aan overgehouden dus er blijft weining over zeker omdat ik nog de borst geef.
had met mn man de afspraak dat ik me zou laten opereren maar moet eerlijk zeggen dat ik dat toch niet wil is zo definitief en sta er toch niet helemaal achter. op sommige dagen denk ik het is goed, gezin is compleet maar dan kan ik de andere dag heel down wakker worden met het idee dat ik zon operatie zou moeten doen.
ben benieuwd waar de ha mee gaat komen
had met mn man de afspraak dat ik me zou laten opereren maar moet eerlijk zeggen dat ik dat toch niet wil is zo definitief en sta er toch niet helemaal achter. op sommige dagen denk ik het is goed, gezin is compleet maar dan kan ik de andere dag heel down wakker worden met het idee dat ik zon operatie zou moeten doen.
ben benieuwd waar de ha mee gaat komen