Ongesteld

Hoi dames,

Ben alweer ongesteld geworden:-(
Daar had ik echt nog geen zin in!!!
Finn is vandaag 5 weken. Ik geef volledig bv, 8 voedingen per dag. Had gehoopt dat het toch minstens 8 weken weg zou blijven, liefst nog langer.

Zijn er al meer dames die alweer ongesteld zijn geworden? En hoeveel weken waren jullie kindjes toen dan?

Liefs Danielle

Heey Daan,

Jee dat is echt hartstikke snel!!! Kan me goed voorstellen dat je daar van baalt.
Bodhi is morgen 4 weken...ik ben net een week van het vloeien af...dus hoop dat het nog even wegblijft...

Liefs van mij

Hey meid.

Ja dat is echt balen.
Weet ook eigenlijk niet of ik al tampons mag gebruiken? Jij een idee?

Ik heb tot 4 weken gevloeid ben dus ook net een week klaar:-(

Hoop dat het bij jou nog maanden duurt!

Liefs Daan

Nog niet ongesteld hier... Vloeide na 2weken al niet meer en de kleine Jesly is nu bijna 6weken... Hoop dat et hier nog ff weg blijft! Geef volledige flesvoeding!

Dat is inderdaad snel!
Ik weet niet of ik al ongesteld ben geworden, ik ben nog steeds aan het vloeien.. Het was vorige week een stuk minder maar kreeg een paar dagen geleden menstruatie klachten en het vloeien was helderrood en weer meer..
Maar weet het dus niet zeker.. Ben er echt een beetje klaar mee, duurt nu al bijna 6 weken..
Moet dinsdag naar de gynaecoloog die kan het misschien wel zien of ik al een eisprong heb gehad.

Volgens mij mag je (als je zeker weet dat het een menstruatie is) tampons gebruiken.

@Brigitte, hoop voor jou ook dat het nog even weg blijft!!

Ik wel hoor Danielle...
Ik heb ongeveer 4 weken gevloeid na mijn bevalling, toen een week niets en toen ongesteld geworden. Ik geef/gaf ook volledig BV.
Baalde ook enorm, maar volgens mijn VK komt dat wel vaker voor, alleen wel minder vaak bij vrouwen die BV geven, maar goed.

Liefs!

@Marleen: 2 weken maar gevloeid dat is fijn!
Hoop dat je menstruatie nig even weg blijft!
@kim: klinkt wel als een menstruatie.
Ben benieuwd wat je gyn zegt.
@Marieke: dan zitten we weer in het zelfde schuitje, zal het met reflux kindjes te maken hebben;-)

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan