Ongesteld

Hehe, ik zat er op te wachten en nu is het dan zover. Ik ben weer ongesteld. Fijn om te weten dat de boel het weer doet, maar jeetje ik kan het ook weer missen hoor. Lijkt potverdorie wel op beginnende weeen de hele dag door. Hebben daar meer dames last van; dat het meer pijn en klachten geeft dan voor de bevalling? Sorry hoor even klagen haha. xx

Yep... Helaas lijkt het hier voor de 2e keer sinds de bevalling raak te zijn (hormonen racen duidelijk nog vrolijk rond ;-)). Ik heb ook van die pijnscheuten, nu meer dan de eerste keer en het is inderdaad vervelend. Helaas doe je er zo weinig aan he, gewoon maar weer wachten tot het voorbij is.

Xxx

Ja dat is zo fijn he aan het zwanger zijn. 9 maanden geen last van.
Hier is het nog niet zo ver. Dat vind ik helemaal niet erg. Laat maar lekker wegblijven.
Wij zijn helemaal klaar met ons gezin, er komen geen kinderen meer bij. De komende 15 jaar ben ik toch voor niks ongesteld hahaha. Baarmoeder ook niet meer nodig,
Maar ja helaas werkt het niet zo. Zal hier ook niet zo heel lang meer duren voordat ik ongesteld word denk ik zo.....
liefs hanneke

ppff ik ben van 7 weken vloeien zo overgegaan in me eerst ongesteldheid.. die nu al 2 weken duurd.. zucht.. Gister toevallig nacontrole gehad bij de gyn en die zei dat dit normaal is de eerste keer na de bevalling.. nou lekker dan. Maar gelukkig geen krampen en zo.. alleen beetje rugpijn.. maar ja wel vloeien als een gek natuurlijk..

Nou hier nog niets te bekennen...gelukkig!! Hihi bij fleur duurde het ook 6 maanden..dus ga er stiekem vanuit dat het nog wel ff duurt!! Sterkte allemaal..ik mis helemaal niets..;)

Hier al 2 weken krampen terwijl ik ondertussen cerazette slik. Ook al twee weken licht vloeien. Waarschijnlijk ia die pil te licht en aangezien ik toch geen bv meer geef ben ik maar weer overgestapt op mijn oude pil. Was wel even dubben over de begindag, maar als het goed is gaat dit weer werken. Ben geen fan van condooms dus van mij mag die pil heel gauw goed werken :-D

Hier nog altijd niets. Eerder wel wat krampjes, maar ik denk achteraf dat het mijn darmen waren. Ik ben al een jaartje of twaalf groot fan van het spiraaltje en was in eerste instantie van plan om er weer één te laten plaatsen na de bevalling. Nu denk ik dat ik gewoon maar even puur natuur ga... kijken of en hoe het allemaal werkt.

Sterkte met de krampen Suus!

X

Hier is het vorige week gekomen, 9 weken na de bevalling. Het leek wel of ik weer bevallen was, zoveel bloed verloor ik. Ik hoop niet dat dat zo blijven gaat, maar we zien wel.

Terug
Bovenaan