ongesteld..

Hoi Meiden,

De1ste keer dat ik na de bevalling ongesteld werd was ons meisje 9wk.

Met 16wk leek heterop dat ik weer ongesteld zo worden. Nu ben ik al 1wk aan het vloeien, het zet gewoon niet door.

Hebben jullie dit ook gehad en duurt het ook zo lang voor dat er regelmaat in komt.

Liefs

Hey, ik werd 8 weken na de geboorte van Vince weer ongesteld. 4 weken later weer maar die keer was heel raar! 4 weken lang dagelijks een klein beetje "bloed / slijm" . Sinds vandaag weer ongesteld geworden...
Ik zie wel een regelmaat qua weken maar dee hoeveelheid en aantal dagen is dus uiteenlopend!

X

Ik ben denk ik 1 keer ongesteld weest sinds mijn bevalling. En sinds ik de pil (cerazette) gebruik niet meer. Maar begreep dat dat vaak is met deze pil. Mis het niet hoor :)

Ik ben niet meer ongesteld geweest na de geboorte van de kleine.. beetje vreemd .. ik wacht het maar rustig af.

nu ik dit lees denk ik er ineensaan ,,, ik ben nog maar 2x ongesteld geweest de 3e keer komt er wel aan maar zit nu al weer op dag 35 of zo voorge maand was het 48 dagen !!!

Door weer de pil te gaan slikken is het hier weer redelijk normaal (geef geen borstvoeding). Al merk ik wel dat het lijf toch nog anders reageert op de pil dan voor de zwangerschap.

Terug
Bovenaan