Ongesteld

Hallo mama's,
Wie van jullie is er al voor de 1 keer ongesteld geworden? Ik ben nu al 2 weken ongesteld.....heb er inmiddels wel een beetje genoeg van.Maar denk ook....is dit wel normaal???
Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben (gehad)?

Hoi, nou ik vraag me juist af wanneer ik het weer wordt. Onze Jill is nu 9 weken en ik wacht er dus op. Maar dat je het 2 weken bent is wel lang. Hoe lang moest jij erop wachten na je bevalling? Misschien ben je nog wat ontregelt door hormonen.

dat ligt er aan of je bv geeft of niet.
Bij Evy duurde het ruim 5 maanden, en ik heb haar 1 jaar bv gegeven.
Nu bij Lisa slik ik de minipil. Een speciale pil als je bv geeft. En daar zit geen stopweek in, dus ik word pas ongesteld als ik met die pil stop.

Ik herken het ook niet.
Zelf ben ik nog niet ongesteld, en van mij mag het ook nog wel even duren. Pepijn is nu 8 weken en ik geef nog volledig borstvoeding, verwacht t dus ook niet de komende tijd. Bij de oudste werd ik na 3 maanden weer ongesteld en toen hield de bv er helaas ook mee op.. Ik hoop niet dat dat nu weer gaat gebeuren..

Hoi ook ik geef borstvoeding maar heb mn eerste menstruatie al wel gehad ,de kleine was toen 8weken en nu bijna 12weken,het verschilt dus heel erg per persoon,ik heb na 6weken het hormoonstaafje laten plaatsen in mn arm en tot nu toe bevalt die goed

@tien1976: Ik wilde ook een hormoonstaafje. Maar mij is het afgeraden omdat dit nog niet zovaak wordt gedaan en het ook wel eens fout geplaatst kan worden.

Mijn dochtertje is nu bijna 11 weken, ben al 2x ongesteld geweest en heb gisteren hormoonstaafje laten plaatsen!

Zal wel zien of het werkt, beter als die pil want die vergeet ik zowat altijd! (zoals ik eigenlijk alles tegenwoordig vergeet...)

Hallo allemaal, ik ben inmiddels bij de dokter geweest en heb pillen gekregen om bloeding te stoppen. Is waarschijnlijk wel een hormonale kwestie,maar niet goed om zolang bloed te verliezen. Als de pillen niet helpen,krijg ik een echo.

Terug
Bovenaan